Együttműködési megállapodást kötött az MFB és az agrárkamara
Együttműködési megállapodást kötött a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK), a két intézmény a többi között az agrárium számára előnyös finanszírozási termékeket és szolgáltatásokat dolgoz ki, különös tekintettel a kereskedelmi banki szektor által nem finanszírozott területekre.
A két szervezet csütörtöki közleményében ismerteti, az MFB olyan finanszírozási termékeket és szolgáltatásokat nyújt majd, amelyek hatékonyan segíthetik az agráriumban tevékenykedő kis- és középvállalkozásokat a versenyképesség szempontjából kulcsfontosságú területek fejlesztésében.
A kiemelt finanszírozási célok között szerepel például az energia- és költségtakarékos módszerek bevezetése, a megújuló energia alkalmazásának bővítése, illetve az agrár-környezetvédelmet elősegítő fejlesztések megvalósítása. Az MFB arra törekszik, hogy megoldásaival hozzájáruljon a gazdaságokat érintő generációváltási problémák megoldásához is.
A kölcsönös információ- és tudásátadásra épülő közös munka kiterjed az agrárvállalkozások tájékoztatására is, így a gazdálkodók első kézből értesülhetnek majd a lehetőségekről. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Főleg erjesztett és szálas tömegtakarmányokkal etették az állatokat 2023-ban
Magyarországon az állatok etetésére 2023-ban a szarvasmarhák esetében 7598 ezer…
Tovább olvasom >Az agrártanácsnak meg kell mutatnia a 2027 utáni agrárpolitika fő irányait
Az Európai Unió Tanácsa féléves magyar elnökségének célja, hogy az…
Tovább olvasom >Sütve, főzve is ízletes a friss magyar csemegekukorica
A csemegekukorica a nyár egyik slágerzöldsége. Kevesen tudják azonban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >