Együttműködési megállapodást írt alá a kínai WeChat Pay és a Visit Hungary
Együttműködési megállapodást írt alá a kínai WeChat Pay és a Visit Hungary, a partnerség Magyarország turisztikai célpontként való népszerűsítését, illetve a helyi kereskedők és kínai turisták digitális fizetési élményének javítását célozza – közölte a Visit Hungary az MTI-vel hétfőn.
A tájékoztató szerint a Visit Hungary elkötelezett az ország sokszínű turisztikai értékeinek és kulturális örökségének népszerűsítése mellett.
A Kínában Weixin Pay néven ismert mobilfizetési és digitális pénztárca szolgáltatással való együttműködés a kulturális promócióra, a digitális integrációra és a fizetési lehetőségek megkönnyítésére összpontosít, kiterjesztve a szolgáltatás elfogadását a hazai turisztikai, kiskereskedelmi, vendéglátóipari és szórakoztatóipari szektorra. Ezáltal zökkenőmentes, teljes körű utazási élmény várja a kínai turistákat az utazás megtervezésétől és a foglalástól kezdve egészen a helyi programokig.
Ezen felül a most létrejött partnerség új lehetőségeket nyit meg a magyar kereskedők számára a gyorsan növekvő, és rendkívül értékes fogyasztói csoportot jelentő kínai turisták kiszolgálása terén.
Közölték: a WeChat Pay magyarországi bevezetésében jelentős előrelépés, hogy a Budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér, a kínai látogatók fő belépési pontja ezt a fizetési megoldást is elfogadja a vámmentes üzletekben, ajándékboltokban és számos kiskereskedőnél. Így a kínai utazók már érkezésükkor is a megszokott fizetési módot alkalmazhatják.
Csendes Olivér, a Visit Hungary vezérigazgatója a közleményben hangsúlyozta:
örömmel támogatják ezt a stratégiai együttműködést, hiszen a WeChat Pay digitális képességeinek köszönhetően a helyi kereskedők hatékonyabban tudják majd elérni és kiszolgálni a hatalmas potenciállal rendelkező kínai fogyasztói piacot. Ugyanakkor közvetve mindez értékes információkat és adatokat is jelent, amelyekkel felgyorsíthatják a turisztikai szektor digitális átalakulását
– tette hozzá.
Jeff Hu, a Weixin Pay Europe ügyvezető igazgatója elmondta: ez a partnerség fontos lépés a cég európai piaci jelenlétének megerősítésében. A Visit Hungary-vel való együttműködés révén bővülnek a fizetési lehetőségek, így a kínai utazók már a leszállás pillanatától kezdve hozzáférhetnek a Weixin Pay szolgáltatásaihoz, ami a teljes utazást és annak minden szakaszát kényelmesebbé teszi számukra.
A WeChat Pay jelenleg 32 európai piacon érhető el, és 11 pénznemben támogatja a közvetlen fizetést – beleértve az eurót és a magyar forintot is – mind az utazási, mind a kiskereskedelmi szektorban.
Kapcsolódó cikkeink
A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Standard and Poor’s továbbra is befektetésre ajánlja Magyarországot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon 13 szálláshely kapott Michelin Kulcs elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A német nagykereskedelmi árak éves és havi összevetésben is emelkedtek szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szeptemberben 9,88 százalékra gyorsult az élelmiszerinfláció Romániában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A zöld jövőről egyeztetett Palkovics László Sopronban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >