Együttműködési megállapodás a Lidl Magyarország és a Tej Terméktanács között
Szoros együttműködésben kívánja elősegíteni a hazai tejtermelő gazdák termékeinek szélesebb körű megismertetését a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország. Céljuk, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté és elismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.
Tovább erősíti a Lidl Magyarország a magyar beszállítói programját, ezúttal a Tej Terméktanáccsal együttműködve a tejtermékekre helyezik a hangsúlyt.
„A magyar tejtermelők termékei rendkívül jó minőségűek. Szeretnénk, ha még nagyobb ismertségük lenne” – mondta Lukács János, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. „Ennek érdekében nagyon fontosnak tartjuk a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködést. A Lidllel ráadásul nem csak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak” – tette hozzá.
A Lidl Magyarország idén márciusban jelentette be a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, mellyel a magyar termelők előtérbe helyezését, a magyar termékek arányának növelését tűzte ki célul.
Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta, hogy a Lidl számára fontos, hogy együttműködjön releváns szakmai szervezetekkel, hiszen az ilyen – mindkét irányból pozitív – kapcsolatok közelebb viszik mind a Lidlt, mint a Terméktanácsot céljaihoz, a magyar termelők támogatásához.
A Lidl-ben jelenleg több, mint 50 féle magyar tejtermék érhető el, melyek egy része (például sajtok, kefír vagy a tejszín) rendszeres exporttermék is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >