Együttműködés a Gödöllői Királyi Kastély és a Tokaj Kereskedőház Zrt között

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 06. 14. 11:18

Örökségvédelem és Marketing, Tradíciók és Innovációk- ezek a kiemelt célok és tevékenységi irányok, melyek a Tokaj Kereskedőházat és a Gödöllői Királyi Kastélyt összekötik 2012-ben.

Mindkét vállalkozásnak felelőssége van a magyar nemzeti örökség ápolásában, melyeknek őrzői és jeles képviselői a hazai és nemzetközi piacon.

Tradíció és innováció, e törekvések jegyében született meg a Tokaj Kereskedőház Zrt és a Gödöllői Királyi Kastély együttműködése, amely keretében közösen választották ki a kastély borát. A 2004-es évjáratú,kiváló minőségű 5 puttonyos aszú címkéje közönségszavazáson került kiválasztásra.

A Tokaj Kereskedőház Zrt – mint a Tokaji márkanév legnagyobb képviselője- küldetésének tekinti, hogy ezt a hungarikumot megőrizze a jövő generációi számára. Az egyetlen állami tulajdonú borászat a tradicionális értékek megőrzése mellett kiemelt figyelmet fordít az innovációra is így az utóbbi évek beruházásai, fejlesztése és szemléletváltása révén modern nagypincészetté fejlődött.

A Gödöllői Királyi Kastély fejlesztései közül ki kell emelni az Udvari Beszállítók boltjának kialakítását és a gasztronómiai élmény- és kalandtúrák életre hívását.

Az Udvari Beszállítók Boltjának kialakításával a kastély célja az volt, hogy felhívja az idelátogatók figyelmét a méltán híres és tradíciókkal rendelkező magyar termék előállítókra és azok termékeire, akik egykoron megkapták a „ udvari beszállítók” címet.

A Gödöllői Királyi Kastély múltjának és rangjának megfelelően reprezentálni tudja a legkiválóbb magyar hungarikum termékeket a nemzetközi turisztikai piacon.

Négy program indult 2012-ben: „ História és harmónia”, „ Császári Királyi kedvencek”, „ Ízek és Titkok”, Illatok és emlékek”

A programokról bővebben: www.kiralyikastely.hu

Kapcsolódó cikkeink