Együtt népszerűsíti a téli Balatont a Kékkúti és a Magyar Turizmus Zrt.
Stratégiai megállapodást kötött a Balaton régió és a Balaton-felvidék népszerűsítésére a Magyar Turizmus (MT) Zrt. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt., az együttműködés keretében az MT logója és téli balatoni jelenetek kerülnek a Theodora ásványvíz címkéjére – közölték a társaságok.
A mostani összefogás alapgondolata a közlemény szerint az, hogy közösen hirdessék Magyarország különleges, föld alatti ásványvízkészletét, ezen belül a Káli-medence ásványokban gazdag vízkincsét. Félmillió palackra, valamint zsugorfóliára kerül rá a turisztikai marketingszervezet logója, az új csomagolásba öltöztetett palackok november végén kerülnek a boltokba.
A Magyar Turizmus Zrt. nem titkolt célja, hogy a Balatonra ne csak mint nyári vízparti üdülőhelyre gondoljanak az utazók, hanem a többi évszakban is ismerjék meg és élvezzék a magyar tenger aktív-, gasztronómiai, kulturális és egészségturisztikai kínálatát.
A Theodorát palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. a Balaton-felvidéki Nemzeti Park védett természeti környezetében, a Káli-medencében végzi tevékenységét már 105 éve. A Magyar Turizmus Zrt. logója mellett az ásványvizek szezonális csomagolására jellegzetes téli balatoni jelenetek – például korcsolyázás, fakutyázás – kerülnek, amelyek november végétől láthatók a Theodora 1,5 literes ásványvizeken.
A két szervezet együttműködése a közlemény szerint várhatóan 2013-ban is folytatódik. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >