Együtt kávézva a világgal
A NESCAFÉ a fogyasztókkal közösen ünnepelte a kávé világnapját.
Október 1-jén bárki részt vehetett a 60 ország bevonásával megszervezett közös reggeli kávézásban, ha azt megelőzően #goodmorningworld és a #hungary hashtaggel egy szelfire hajazó videót töltött fel a NESCAFÉ Facebook-oldalára, amelyen a barátság jelképeként a forró kávéval teli bögrét virtuálisan átvette, majd továbbadta valakinek. Az ezekből a kisfilmekből összefűzött különleges, „24 óra a világ körül” videó a közösségi médiában volt látható (Facebook, YouTube és Twitter).
A rendhagyó közös kávézás óriási sikert aratott, ugyanis 15 millió embert ért el a livestream, amelyet 3 millióan követtek élőben világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >