Együtt kávézva a világgal
A NESCAFÉ a fogyasztókkal közösen ünnepelte a kávé világnapját.
Október 1-jén bárki részt vehetett a 60 ország bevonásával megszervezett közös reggeli kávézásban, ha azt megelőzően #goodmorningworld és a #hungary hashtaggel egy szelfire hajazó videót töltött fel a NESCAFÉ Facebook-oldalára, amelyen a barátság jelképeként a forró kávéval teli bögrét virtuálisan átvette, majd továbbadta valakinek. Az ezekből a kisfilmekből összefűzött különleges, „24 óra a világ körül” videó a közösségi médiában volt látható (Facebook, YouTube és Twitter).
A rendhagyó közös kávézás óriási sikert aratott, ugyanis 15 millió embert ért el a livestream, amelyet 3 millióan követtek élőben világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Rugalmasabb nyitvatartást sürgetnek a német kereskedelmi szervezetek
Rheinland-Pfalz tartomány ipari és kereskedelmi kamarái, valamint önkormányzati érdekképviseletei rugalmasabb…
Tovább olvasom >