Együtt az óvodákért!
Arany: TchiboA Tchibo 60 éves születésnapját egész éven átívelő marketingprogrammal ünnepelte 2009-ben. A „60 éves a Tchibo! Ünnepeljen velünk!” promóció mellett a termékekhez retro kollekciót, bögrét és aromatartó fémdobozt csomagoltak, és egy olyan különleges nyereményjátékot is szerveztek, amellyel a vásárlók aktívan jót tehettek.
A társadalmi szerepvállalás növekvő fontosságát és a magyar óvodák nehéz helyzetét felismerve a gyerekek mindennapjainak barátságosabbá és biztonságosabbá tételét célozták meg az „Együtt az óvodákért!” aktivitásukkal. A sorsoláson azok a fogyasztók vehettek részt, akik 2009. szeptember 1. és december 30. között bármely Tchibo-termék vonalkódját postán beküldték, és a kedvenc óvodát megnevezték. 5 óvoda egyenként 600 000 Ft-ot nyert, ugyanennyivel támogatták a legtöbb szavazatott kapott óvodát is, és egy szerencsés beküldő is ezt az összeget vihette haza.
Az integrált marketingkampányban a tv, rádió, internet, valamint a promóciós microsite mellett a kereskedelmi szórólapok, az eladáshelyi anyagok és az óvodák bevonása is jelentős szerepet kapott. A kommunikáció során változatos PR-eszközöket használtak. A média tájékoztatását Csisztu Zsuzsa, mint a program nagykövete, valamint egy szakértő óvónő biztosította. A Tchibo dolgozói is aktívan részt vettek a programban: 6 óvodában a gyerekekkel együtt fát ültettek. A Tchibo saját üzleteiben a promócióhoz addicionális aktivitás társult, amelyet külön katalógus támogatott. A közösségi összefogásban a vidék jeleskedett, a nyereményeknek Nyalka, Oroszlány, Sajószentpéter, Jászboldogháza, Kétsoprony és Pécsvárad lakói örülhettek. A legtöbb szavazatot a Táp-Pázmándfalu-Nyalka Közoktatási Intézményi Társulás Nyalkai Óvodája gyűjtötte össze, amely azért is az összefogás jeles példája, mert Nyalka lakossága mindösszesen 450 fő. A 30 fős gyereklétszámmal működő óvoda a támogatás révén kialakíthatott egy modern étkező-ebédlő helyiséget, amelyet a gyerekek már birtokba is vehettek.
A promóciós időszakban elért forgalom- és piacrésznövekedés is igazolta a kezdeményezés népszerűségét és sikerét.
Az aranyérmet és a hozzá tartozó díjakat Varga Noémi, a Tchibo Budapest Kft. Senior Brand Managere vette át.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >