Egyszerre két áruházát is újranyitotta a Lidl
Egész napos Lidl-fesztivál kíséretében, nagyszabású felújítás után, egyszerre két áruházát is újranyitotta ma a Lidl Magyarország. A Békéscsabán található, Corvin úti, illetve a fővárosi, Pesti úti boltokban számos fejlesztés történt annak érdekében, hogy a vásárlók modern környezetben, kényelmesen intézhessék napi bevásárlásaikat.
A vásárlói elégedettséget, mint kiemelt szempontot előtérbe helyezve a Lidl rendszeresen fejleszti üzleteit, ezúttal Békéscsabán illetve Budapesten került felújításra egy-egy boltja. A teljes körű munkálatok során, mindkét áruház esetében hosszabb és korszerűbb hűtősort, új burkolatokat, megújult dizájnnal ellátott kasszákat építettek be. Mindkét áruházi parkoló LED-es stadionvilágítást kapott. Ezentúl számos, egyéb korszerűsítést is végrehajtottak a még kényelmesebb és komfortosabb vásárlás érdekében.
A Lidl Magyarország a fejlődés útján járva mind a vásárlói, mind a társadalmi elvárásoknak megfelelően folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. A vállalat kínálata, sikeres magyar beszállítókért programjának köszönhetően már 1700- féle magyar termékkel gazdagodott, a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett. Felelős vállalatként, a környezetvédelmi szempontokra kiemelt hangsúlyt fordítva az áruházlánc az elmúlt két évben egy nagymértékű beruházás és fejlesztés keretében 79 áruházában modernizálta a hulladék-újrahasznosítási eljárását, melyet a jövőben a teljes bolthálózatra is kiterjeszt.
Békéscsabán és Budapesten, mindkét újranyitott Lidl áruház 1400 m2 területű megújult előadótérrel, a már megszokott kiváló minőségű termékekkel, széles termékkínálattal, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-és gyümölcskínálattal várja vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >