Egyszerre két áruházát is újranyitotta a Lidl
Egész napos Lidl-fesztivál kíséretében, nagyszabású felújítás után, egyszerre két áruházát is újranyitotta ma a Lidl Magyarország. A Békéscsabán található, Corvin úti, illetve a fővárosi, Pesti úti boltokban számos fejlesztés történt annak érdekében, hogy a vásárlók modern környezetben, kényelmesen intézhessék napi bevásárlásaikat.
A vásárlói elégedettséget, mint kiemelt szempontot előtérbe helyezve a Lidl rendszeresen fejleszti üzleteit, ezúttal Békéscsabán illetve Budapesten került felújításra egy-egy boltja. A teljes körű munkálatok során, mindkét áruház esetében hosszabb és korszerűbb hűtősort, új burkolatokat, megújult dizájnnal ellátott kasszákat építettek be. Mindkét áruházi parkoló LED-es stadionvilágítást kapott. Ezentúl számos, egyéb korszerűsítést is végrehajtottak a még kényelmesebb és komfortosabb vásárlás érdekében.
A Lidl Magyarország a fejlődés útján járva mind a vásárlói, mind a társadalmi elvárásoknak megfelelően folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. A vállalat kínálata, sikeres magyar beszállítókért programjának köszönhetően már 1700- féle magyar termékkel gazdagodott, a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett. Felelős vállalatként, a környezetvédelmi szempontokra kiemelt hangsúlyt fordítva az áruházlánc az elmúlt két évben egy nagymértékű beruházás és fejlesztés keretében 79 áruházában modernizálta a hulladék-újrahasznosítási eljárását, melyet a jövőben a teljes bolthálózatra is kiterjeszt.
Békéscsabán és Budapesten, mindkét újranyitott Lidl áruház 1400 m2 területű megújult előadótérrel, a már megszokott kiváló minőségű termékekkel, széles termékkínálattal, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-és gyümölcskínálattal várja vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >