Egyszerre két áruházát is újranyitotta a Lidl
Egész napos Lidl-fesztivál kíséretében, nagyszabású felújítás után, egyszerre két áruházát is újranyitotta ma a Lidl Magyarország. A Békéscsabán található, Corvin úti, illetve a fővárosi, Pesti úti boltokban számos fejlesztés történt annak érdekében, hogy a vásárlók modern környezetben, kényelmesen intézhessék napi bevásárlásaikat.
A vásárlói elégedettséget, mint kiemelt szempontot előtérbe helyezve a Lidl rendszeresen fejleszti üzleteit, ezúttal Békéscsabán illetve Budapesten került felújításra egy-egy boltja. A teljes körű munkálatok során, mindkét áruház esetében hosszabb és korszerűbb hűtősort, új burkolatokat, megújult dizájnnal ellátott kasszákat építettek be. Mindkét áruházi parkoló LED-es stadionvilágítást kapott. Ezentúl számos, egyéb korszerűsítést is végrehajtottak a még kényelmesebb és komfortosabb vásárlás érdekében.
A Lidl Magyarország a fejlődés útján járva mind a vásárlói, mind a társadalmi elvárásoknak megfelelően folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. A vállalat kínálata, sikeres magyar beszállítókért programjának köszönhetően már 1700- féle magyar termékkel gazdagodott, a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett. Felelős vállalatként, a környezetvédelmi szempontokra kiemelt hangsúlyt fordítva az áruházlánc az elmúlt két évben egy nagymértékű beruházás és fejlesztés keretében 79 áruházában modernizálta a hulladék-újrahasznosítási eljárását, melyet a jövőben a teljes bolthálózatra is kiterjeszt.
Békéscsabán és Budapesten, mindkét újranyitott Lidl áruház 1400 m2 területű megújult előadótérrel, a már megszokott kiváló minőségű termékekkel, széles termékkínálattal, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-és gyümölcskínálattal várja vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >