Egyszerre két áruházát is újranyitotta a Lidl
Egész napos Lidl-fesztivál kíséretében, nagyszabású felújítás után, egyszerre két áruházát is újranyitotta ma a Lidl Magyarország. A Békéscsabán található, Corvin úti, illetve a fővárosi, Pesti úti boltokban számos fejlesztés történt annak érdekében, hogy a vásárlók modern környezetben, kényelmesen intézhessék napi bevásárlásaikat.
A vásárlói elégedettséget, mint kiemelt szempontot előtérbe helyezve a Lidl rendszeresen fejleszti üzleteit, ezúttal Békéscsabán illetve Budapesten került felújításra egy-egy boltja. A teljes körű munkálatok során, mindkét áruház esetében hosszabb és korszerűbb hűtősort, új burkolatokat, megújult dizájnnal ellátott kasszákat építettek be. Mindkét áruházi parkoló LED-es stadionvilágítást kapott. Ezentúl számos, egyéb korszerűsítést is végrehajtottak a még kényelmesebb és komfortosabb vásárlás érdekében.
A Lidl Magyarország a fejlődés útján járva mind a vásárlói, mind a társadalmi elvárásoknak megfelelően folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. A vállalat kínálata, sikeres magyar beszállítókért programjának köszönhetően már 1700- féle magyar termékkel gazdagodott, a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett. Felelős vállalatként, a környezetvédelmi szempontokra kiemelt hangsúlyt fordítva az áruházlánc az elmúlt két évben egy nagymértékű beruházás és fejlesztés keretében 79 áruházában modernizálta a hulladék-újrahasznosítási eljárását, melyet a jövőben a teljes bolthálózatra is kiterjeszt.
Békéscsabán és Budapesten, mindkét újranyitott Lidl áruház 1400 m2 területű megújult előadótérrel, a már megszokott kiváló minőségű termékekkel, széles termékkínálattal, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-és gyümölcskínálattal várja vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
Itthon és külföldön is egyre népszerűbbek a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >A Columbia Sportswear és az Intuitive Machines bővítette tudományos partnerségét az újabb Hold-misszióval
A Columbia Sportswear tovább teszteli innovatív technológiai határait az Intuitive Machines űrkutató…
Tovább olvasom >Változékony környezetben is növekedéssel, stabil nyereséggel zárta 2024-et az AutoWallis Csoport
398 milliárd forintra növelte árbevételét az AutoWallis Csoport, miközben EBITDA…
Tovább olvasom >