Egyszerre két áruházát is újranyitotta a Lidl
Egész napos Lidl-fesztivál kíséretében, nagyszabású felújítás után, egyszerre két áruházát is újranyitotta ma a Lidl Magyarország. A Békéscsabán található, Corvin úti, illetve a fővárosi, Pesti úti boltokban számos fejlesztés történt annak érdekében, hogy a vásárlók modern környezetben, kényelmesen intézhessék napi bevásárlásaikat.
A vásárlói elégedettséget, mint kiemelt szempontot előtérbe helyezve a Lidl rendszeresen fejleszti üzleteit, ezúttal Békéscsabán illetve Budapesten került felújításra egy-egy boltja. A teljes körű munkálatok során, mindkét áruház esetében hosszabb és korszerűbb hűtősort, új burkolatokat, megújult dizájnnal ellátott kasszákat építettek be. Mindkét áruházi parkoló LED-es stadionvilágítást kapott. Ezentúl számos, egyéb korszerűsítést is végrehajtottak a még kényelmesebb és komfortosabb vásárlás érdekében.
A Lidl Magyarország a fejlődés útján járva mind a vásárlói, mind a társadalmi elvárásoknak megfelelően folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. A vállalat kínálata, sikeres magyar beszállítókért programjának köszönhetően már 1700- féle magyar termékkel gazdagodott, a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett. Felelős vállalatként, a környezetvédelmi szempontokra kiemelt hangsúlyt fordítva az áruházlánc az elmúlt két évben egy nagymértékű beruházás és fejlesztés keretében 79 áruházában modernizálta a hulladék-újrahasznosítási eljárását, melyet a jövőben a teljes bolthálózatra is kiterjeszt.
Békéscsabán és Budapesten, mindkét újranyitott Lidl áruház 1400 m2 területű megújult előadótérrel, a már megszokott kiváló minőségű termékekkel, széles termékkínálattal, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-és gyümölcskínálattal várja vásárlóit.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >A gyártástól az üzletekig az SAP megoldására fűzi fel ékszereit a Pandora
A technológia által kínált legjobb lehetőségeket szeretné használni üzlete fellendítésére…
Tovább olvasom >