Egyszerre három alapítványnak gyűjt idén a Cappy
A Cappy „A jótett érzése jóízű” kampányának célja, hogy felhívja az emberek figyelmét az adakozás és a jótettek fontosságára, növelje az adományozási kedvet, és eloszlassa az alapítványokkal szemben esetlegesen felmerülő kétségeket. A kezdeményezés részeként 3 szervezetet 3 hónapon keresztül 3 különböző módon lehet támogatni, és ehhez pusztán gesztus értékű jótettekre van szükség a fogyasztóktól.
A Cappy számára a jótett az együtt megélt apró figyelmességekről szól, amik kifejezik a törődést, közelebb hoznak minket egymáshoz és pozitív változásokat indítanak az életünkben, ezért tartja fontosnak a márka, hogy hétköznapi apró jócselekedetekre bátorítson mindenkit. A Jótett érzése jóízű kampány alapkoncepciója abból a felismerésből indult ki, hogy sokan vannak, akik szívesen jótékonykodnának, tennének a környezetükért, de néha a kétségük megakadályozza őket a cselekvésben, mert nem tudják, hogyan érdemes segíteni, kit támogassanak, illetve, hogy biztosan jó helyre kerül-e az adomány. A Cappy idén éppen ezért elsődleges célul tűzte ki, hogy eloszlassa ezeket a felmerülő kétségeket, növelje az adományozási kedvet, és lehetőséget adjon a fogyasztóknak, hogy megismerhessenek, és akár apró jótettekkel is segíthessenek felelős és értékes munkát végző szervezeteket.
Az októbertől január végéig tartó kampányban 3 olyan szervezetet mutat be a brand, akik mindennapos megfeszített munkával óriási eredményeket érnek el, és azon dolgoznak, hogy rövid és hosszú távon is megváltoztassák beteg vagy hátrányos helyzetű gyermekek életét. Az alapítványokról a kommunikáció 3 hónapon keresztül folyamatos, a kampány főcsatornáján, a Cappy Facebook oldalán, ugyanakkor minden hónapban egy kijelölt szervezet kerül fókuszba, melynek a tevékenységét videós és képes tartalmakban mutatja be a márka.
A Mosoly Alapítvány életét és munkásságát szemléltető tartalmakkal indult a program októberben. A Mosoly Alapítvány 21 éve segíti a hosszan tartó betegségben szenvedő gyerekek gyógyulását ingyenes mese- és művészetterápiáival. A Mosoly-terápiák célja, hogy a gyerekek képesek legyenek feldolgozni a betegségük okozta traumát, és lélekben megerősödve vághassanak neki a testi gyógyulás folyamatának. A kommunikációban a kampány során a szervezet mellett korteskedik Simon Kornél színművész is, aki májusban futott először a Mosoly Alapítványért: ”Támogatni egy számunkra fontos jó ügyet nagyon jó dolog. Az emberben persze kételyek merülnek fel: Kinek adakozzak? Biztosan jó helyre kerül az adomány? Ezért tartom a Cappy kezdeményezését rendkívül fontosnak: bemutatni az alapítványok működését, hogy tudd, mire költik az adományokat, és mi mindent tudnak megvalósítani, hány gyermeket és felnőttet tudnak boldoggá tenni a segítségeddel. Ha segítesz.”
Novemberben a fogyatékos gyermekek és felnőttek integrációját és boldogulását segítő KézenFogva Alapítvány támogatására buzdít a kezdeményezés. A KézenFogva Alapítvány 1993 óta dolgozik egy befogadó társadalomért, melyben a fogyatékos emberek képesek méltósággal élni mindennapjaikat. Tevékenységük szerteágazó, a tanulástól a munkába állásig, sőt, akár jogi ügyekben is támogatják pártfogoltjaikat. Szabó Kimmel Tamás színművész rendkívül fontosnak tartja a társadalom érzékenyítését, ezért örömmel mondott igent a felkérésre: „Színészként a színpadon tudok bizonyos elveket, értékrendet közvetíteni. Ismert emberként pedig szerencsére van lehetőségem felemelni a szavamat, kiállni fontos ügyek mellett. Gyerekes szülőként azt hiszem, a legjobb lehetőség erre az, hogy a Kézenfogva Alapítványt képviselhetem. Nagyon tisztelem és igen nagyra becsülöm azt a munkát, amit ők folytatnak.”
Az ösztönző program decemberben a Messzehangzó Tehetségek Alapítvány bemutatásával zárul majd, mely szervezet tevékenységét Ónodi Eszter színművésznő támogatja a kampány során: ”Azt gondolom, hogy rengeteg tehetséges ember van Magyarországon, de a legtöbben közülük nem jutnak olyan lehetőséghez, ami segítené őket abban, hogy ez a tehetség szárba szökkenthessen egy sikeres karriert. Ha van egy olyan lehetőség, egy olyan alapítvány, vagy egy program, amivel ezeket az embereket támogatni lehet, annak nagyon kell örülni és segíteni a kezdeményezést, hogy a hátrányos helyzet soha ne lehessen egy tehetség érvényesülésének akadálya.” – mondta a művésznő az alapítvány Művészet leszek! Tudós leszek! ösztöndíjátadó gáláján. A Messzehangzó 10 éve azzal a céllal jött létre, hogy támogassa a határon túli és magyarországi nehéz körülmények között élő gyermekek és fiatalok művészeti, természettudományos és informatikai képzését.
A három hónap aktivitásai során a Cappy nem csak a szervezetekkel szembeni bizalomépítéssel kívánja ösztönözni az adományozási kedvet, hanem lehetőséget ad arra is, hogy bárki egy egyszerű jótettel, akár csak a Cappy Facebook oldalán megjelenő alapítványi tartalmak like-olásával támogatni tudja a számára kedves jó ügyet.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő a Lidl polcain
Nagy sikerrel debütált a Zord üdítő, amelyet a magyar influencer-páros,…
Tovább olvasom >Fizz Water
A horvátzsidányi gyártó a kiváló, hazánkban is elérhető alapanyagokból válogatva…
Tovább olvasom >Élelmiszerbank gyűjtés: az adományok felét az ALDI vásárlói adták
Az ALDI Magyarország kiemelt figyelmet fordít a társadalmi felelősségvállalásra és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >