Egységesen egyedi szervezetek a POPAI-nál
Dina Meindl managing director, Membership Services at Shop Association, a megújult központi honlapot, valamint a Shop! Central platformot és a Let’s Talk Shop! videós kerekasztal-beszélgetés sorozatot mutatta be. A közösségi média erejét a B2B kommunikációban is használva új szolgáltatásokat és kapcsolódási lehetőségeket kínálnak a nemzetközi közösségnek. A cél, hogy együtt dolgozva és gondolkozva minél egységesebb, mégis egyre egyedibb helyi szervezetek alakuljanak ki.
Az országok összefoglalóiban ugyanazok az oszlopok jelentek meg, más hangsúllyal és lebonyolítási részletekkel. A helyi és központi Awards és Global Awards versenyek, beleértve a diákversenyeket is, a szakmai kiválóságot hivatottak elismerni és ösztönözni. Az ünnepélyes díjátadók pedig a networking, kapcsolatépítés és kommunikáció terepei. A kutatás, tanulmányok, riportok, publikációk szintén jelentős szerepet kapnak. Az események továbbra is a szervezet zászlóshajói és sikergenerátorai. A fenntarthatóság is egyre jelentősebb terület minden chapter életében, amihez POP specifikus eszközt kínál az UK és a francia szervezet is.
//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság az idő szorításában
A fenntarthatóság ma már nem csupán erkölcsi kérdés, hanem gazdasági,…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Közös cél, eltérő utak
Cikkünkben öt szervezet – a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >