Egységesen egyedi szervezetek a POPAI-nál
Dina Meindl managing director, Membership Services at Shop Association, a megújult központi honlapot, valamint a Shop! Central platformot és a Let’s Talk Shop! videós kerekasztal-beszélgetés sorozatot mutatta be. A közösségi média erejét a B2B kommunikációban is használva új szolgáltatásokat és kapcsolódási lehetőségeket kínálnak a nemzetközi közösségnek. A cél, hogy együtt dolgozva és gondolkozva minél egységesebb, mégis egyre egyedibb helyi szervezetek alakuljanak ki.
Az országok összefoglalóiban ugyanazok az oszlopok jelentek meg, más hangsúllyal és lebonyolítási részletekkel. A helyi és központi Awards és Global Awards versenyek, beleértve a diákversenyeket is, a szakmai kiválóságot hivatottak elismerni és ösztönözni. Az ünnepélyes díjátadók pedig a networking, kapcsolatépítés és kommunikáció terepei. A kutatás, tanulmányok, riportok, publikációk szintén jelentős szerepet kapnak. Az események továbbra is a szervezet zászlóshajói és sikergenerátorai. A fenntarthatóság is egyre jelentősebb terület minden chapter életében, amihez POP specifikus eszközt kínál az UK és a francia szervezet is.
//
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >