Egyre többen ajándékoznak luxuspihenést karácsonyra
Az utóbbi években stabilan növekszik a luxuspihenést ajándékozók száma a karácsonyi időszakban: egyre többen ajándékoznak hétvégi pihenésre beváltható üdülési élményt az ünnepekre. Az ilyen ajándékok esetében a kényelmes és gyors internetes vásárlás is egyre népszerűbb, hiszen a tavalyi évhez képest idén csaknem megkétszereződött az online rendelések száma. A pihenésre beváltható ajándékutalványok 95 százaléka személyes ajándék, a céges ajándékozási hajlandóság azonban a válság hatására visszaesett – derül ki az ötcsillagos sárvári Spirit Hotel statisztikáiból.
Az elmúlt években stabil növekedést mutat az exkluzív pihenésre váltható ajándékutalványok eladási statisztikája a Spirit Hotel tapasztalatai szerint. A jellemzően 1-3 éjszakára szóló ajándékutalványokat magánszemélyek vásárolják személyes ajándékként a családtagoknak, barátoknak, ismerősöknek. A céges ajándékozási hajlandóság azonban a válság hatására visszaesett és egyelőre még nem látszanak ezen a területen a kilábalás jelei.
Az elmúlt években átalakultak az ajándékutalványok vásárlási szokásai. A tapasztalatok azt mutatják, hogy egyre több vásárló bízik az online vásárlásban, a tavalyi évhez képest idén 1,7-szeresére nőtt az online rendelések száma. A legtöbb online utalványt az osztrák és a szlovák vendégek vásárolják, de a hazai vendégek körében is egyre népszerűbb az internetes vásárlás.
„Idén kézzelfoghatóan növekedett az ajándékutalványok iránti érdeklődés. A legnagyobb örömmel az tölt el minket, hogy sokszor az utalvánnyal érkezők válnak a leghűségesebb visszatérő vendégeinkké, bizonyítva ezzel, hogy ők sem választhattak volna jobb ajándékot maguknak” – mondta el Lamperth Judit, a Gault & Millau által a legjobb magyar wellness szállodának választott Spirit Hotel vezérigazgatója. Az 571 férőhelyes sárvári luxushotel foglaltsága az ünnepek alatt jelenleg már több mint 80 százalékos.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására,…
Tovább olvasom >Harmadik lett a Tokaji borvidék fenntartható turisztikai projektje egy világversenyen
A természet és táj kategóriában harmadik lett a Tokaji borvidék…
Tovább olvasom >