Egyre több egészséges élelmiszer fogy a Lidl-ben
A változó fogyasztói igényekhez alkalmazkodva a Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít az egészséges és speciális táplálkozású vásárlóira. Ennek eredményeképpen az elmúlt másfél évben folyamatosan bővült az áruházlánc egyedi termékkínálata, ezzel összefüggésben 68%-kal nőtt a magyar beszállítók száma és 45%-kal emelkedett az értékesített egészséges élelmiszerek mennyisége is.
A magyar lakosság közel kétharmada vallja magáról, hogy valamilyen szinten odafigyel az egészséges táplálkozásra, illetve egyre többen vannak azok, akik – például ételintolerancia okán – speciális étrendre térnek át. A megváltozott étkezési szokásokat a Lidl is maximálisan figyelembe veszi, melynek következtében folyamatosan gazdagodik a kedvező áron kapható, kiváló minőségű, speciális étkezést kiszolgáló termékek sora, különös tekintettel a glutén- és laktózmentes termékekre, bioélelmiszerekre vagy a fehérjeforrásnak és élelmirost-forrásnak minősülő, csökkentett szénhidráttartalmú pékárukra. Az egészségfókuszú kezdeményezés sikerét mutatja, hogy a vásárlók élnek is az egyéb alternatívákat kínáló lehetőségekkel és egyre többen és nagyobb mennyiségben veszik ezeket a termékeket.
A visszajelzések alapján a Lidl-be betérők az Egészséges Kasszákat is szeretik, melyet 2015 januárjában a családok, elsősorban a gyermekek egészségesebb táplálkozása érdekében vezetett be az áruházlánc. A program keretében minden boltban átalakításra kerültek a kasszazónák és a már megszokott cukorkák, csokik helyett müzli szeleteket, szárított gyümölcsöket, csemege mixet és egyéb egészségesebb élelmiszereket helyeztek ki. A választékbővítésen kívül a vállalat a tájékoztatásra is nagy hangsúlyt helyez. A www.lidl.hu oldalon kialakításra került egy „Speciális étrend” menüpont, mely alatt előre informálódni tudnak a termékekről a vásárlók.
Ezen felül számos tematikus kampányt és programot is szervez a Lidl az egészségmegőrzés jegyében. Legutóbb augusztus 27-én várták az érdeklődőket a Budapest, Huszti úti üzletnél megrendezett Egészség Napra, melyet hagyományteremtő szándékkal – az Egy Csepp Figyelem Alapítvánnyal, a Szurikáta Alapítvánnyal és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével karöltve szervezett a vállalat. Az eseményen minden a prevenció körül forgott. A családbarát programok alkalmával a látogatók ingyenes egészségügyi szűréseken, pl. vércukor-, koleszterin- és vérnyomásmérés, illetve tanácsadásokon vehettek részt vagy egészséges smoothie italokkal frissíthették fel magukat. A kicsiket többek között kalóriamérlegelővel, zöldségszobrászattal és óriás társasjátékkal is várták. A rendezvény sikerét mutatja a több mint 2500 érdeklődő, melyből több mint háromszázan a szűrővizsgálatokon is részt vettek.
Az áruházlánc célja, hogy hatékony formában járuljon hozzá a vásárlók változatos és kiegyensúlyozott étrendjének és egészségesebb életmódjának biztosításához.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >