Egyre több célcsoportra szabott program a METRO-nál
A METRO a már több éve tartó válságot nem veszélyként, hanem lehetőségként élte meg. Így a válság ellenére 2011-ben számos újdonságot, új szolgáltatást indított útjára, hiszen egy ilyen gazdasági környezet segíti a hosszú tervezést, teret ad a folyamatok, célok átgondolására.
– A METRO hosszú távra tervez és szolgálja ki partnereit, nemcsak termékeket, hanem komplex, átfogó megoldásokat kínálva, szem előtt tartva a legfőbb szempontokat, hogy a vállalkozásoknak egyre fontosabb a minőség, a frissesség, illetve a beszerzésekre fordított idő minimalizálása, emellett igénylik, hogy lehetőleg egy helyen beszerezhessék a legkülönbözőbb termékeket – mondja Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. – Ezt az elvet követve került kidolgozásra és bevezetésre 2010-ben pl. a kiszállítási szolgáltatás, amely 2011-ben további partnerekkel bővült, így a METRO legdinamikusabban fejlődő területe lett. 2011-ben megnyitottuk az első magyar nagykereskedelmi drive-int Keszthelyen; elindultunk az e-kereskedelem területén. Az online jelenlét a közösségépítésben is szerepet kapott: útjára indult a METRO Facebook- és Youtube-oldala, ahol számos újdonsággal és applikációval kedveskedtünk a bennünket kedvelő közösségnek.
Mindezen túl tovább fejlesztik a már eddig is sikeres, pizzériák, menzák és éttermek számára indított „I love…” programjaikat. A trader partnereik számára pedig elindult a „A mi boltunk” program, amely mind kereskedelmi, mind marketingtámogatást jelent, kötelezettségek nélkül. Mindezek mellett a személyes értékesítés rendszere és annak finomítása is előtérben maradt.
A 2011-es év a METRO Vevőakadémia kiteljesedésének éve is volt, hiszen a METRO Magyarországon teljesen egyedülálló tudásközpontja már egy éve áll a tanulni vágyók rendelkezésére. Ez idő alatt 914 érdeklődő vett részt az eddig lezajlott összesen 93 képzésen – 343 különféle cég képviseletében. A Vevőakadémia egyben kitűnő rendezvényhelyszín is: az utóbbi egy évben nem kevesebb, mint 97 rendezvényt bonyolított le 1933 résztvevővel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: magasabb növekedési pályára állhat a gazdaság
Magasabb növekedési pályára állhat a magyar gazdaság 2025-től – mondta…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >