Egyre több a női vásárló a neten
Napjainkra teljesen kiegyenlített a nemek aránya az online áruházakban, és valószínűleg a közeljövőben többen lesznek a női vásárlók – ismertette a trendeket Kis Gergely, az eNET partnere. Miután a háztartási költés kb. 70 százalékát a nők végzik, nem meglepő, hogy ez érződik majd az internetes piacon is.
A kuponos/bónuszos piacon már egyértelmű a nőuralom, a szakember szerint 70 százalék körül van a hölgyek aránya. A nők szerepének felértékelődését mutatja, hogy nemzetközi szinten is a nagy újítások, úttörő üzleti modellek olyan termékkörök esetén jelennek meg, amelyeket főként ők vásárolnak a világhálón. Így például különleges szolgáltatások jelennek meg a netes ruhaértékesítésben, és ez a piac még csak most áll az igazi nagy robbanás előtt.
A kezdetben férfias oldalnak titulált Vatera.hu online piactéren is előretörtek a nők – mondta Szanitter Áron, a szolgáltatást üzemeltető Allegro Group HU Kft. piacterek üzletágának vezetője. Míg 2000-ben a hölgyek csupán 18 százalékban képviseltették magukat a felhasználók között, mára ez az arány meghaladja a 46 százalékot. (mmonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >