Egyre több a női vásárló a neten
Napjainkra teljesen kiegyenlített a nemek aránya az online áruházakban, és valószínűleg a közeljövőben többen lesznek a női vásárlók – ismertette a trendeket Kis Gergely, az eNET partnere. Miután a háztartási költés kb. 70 százalékát a nők végzik, nem meglepő, hogy ez érződik majd az internetes piacon is.
A kuponos/bónuszos piacon már egyértelmű a nőuralom, a szakember szerint 70 százalék körül van a hölgyek aránya. A nők szerepének felértékelődését mutatja, hogy nemzetközi szinten is a nagy újítások, úttörő üzleti modellek olyan termékkörök esetén jelennek meg, amelyeket főként ők vásárolnak a világhálón. Így például különleges szolgáltatások jelennek meg a netes ruhaértékesítésben, és ez a piac még csak most áll az igazi nagy robbanás előtt.
A kezdetben férfias oldalnak titulált Vatera.hu online piactéren is előretörtek a nők – mondta Szanitter Áron, a szolgáltatást üzemeltető Allegro Group HU Kft. piacterek üzletágának vezetője. Míg 2000-ben a hölgyek csupán 18 százalékban képviseltették magukat a felhasználók között, mára ez az arány meghaladja a 46 százalékot. (mmonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: januárban 1,0 millió vendég közel 2,3 millió vendégéjszakát töltött el
2025 januárjában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,0…
Tovább olvasom >Lendülj formába idén tavasszal! – szakértői tippek az aktív életmódhoz
A tavasz közeledtével egyre többen érzik a vágyat, hogy új…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >