Egyre népszerűbb a SPAR Életmód programja
Az áruházlánc az egészségtudatos és speciális táplálkozáshoz szükséges termékeinek folyamatos kínálatbővítése mellett idén is folytatja az egészségtudatos életvitelt ösztönző kezdeményezéseit.
A SPAR Magyarország régóta aktív partnere vásárlóinak az egészségtudatos, illetve a speciális igényű táplálkozást támogató étrendek összeállításában. Ezt szolgálja a kiskereskedelmi láncnak a visszafogottabb cukorfogyasztást ösztönző „Kevesebb cukor – több vitalitás!” nevű programja is, amelynek keretében 2019-ben 50 tonnával csökkenti a saját márkás termékeinek gyártásához felhasznált cukor mennyiségét. A cég emellett már korábban elindította a csökkentett mennyiségű sót tartalmazó termékek előállítását és forgalmazását is.
A SPAR egy éve már hazai előállítású, megbízható és ellenőrzött gluténmentes termékekkel is bővítette a saját márkás termékei kínálatát. A SPAR Natur*pur Bio, a SPAR free from és a SPAR Vital termékek a bio minőségükkel, glutén- vagy laktózmentességükkel és összetételükkel igyekeznek megfelelni a speciális vásárlói elvárásoknak.
A SPAR Életmód programhoz évről évre egyre többen csatlakoznak. A 2017-ben indult kezdeményezés az egészségtudatos életvitelre bátorít, két főpillére az egészségtudatos táplálkozás kialakításának támogatása, valamint az életmód-tanácsadás. Mind az étkezés, mind a mozgás kapcsán segítséget nyújt az idén augusztusban megjelent „Klasszikusok egészségtudatosan – Kedvenc magyaros ételeink újragondolva” című kiadvány. A recepteket képzett és tapasztalt gasztronómiai és táplálkozástudományi szakemberek állították össze, melyekhez profi testedzők által kidolgozott sportolási tanácsok társulnak.
Az átfogó életmódprogramot az olyan közösségi sportrendezvények támogatása teszi teljessé, mint a több tízezer embert vonzó SPAR Budapest Maraton Fesztivál®. A vállalat 2019. szeptember 28–29-én újra számtalan sport- és egyéb kísérőprogrammal fogadta a mozgás szerelmeseit a futófesztiválon, Magyarország legnagyobb szabadidős tömegsportrendezvényén. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >