Egyre népszerűbb a SPAR Életmód programja
Az áruházlánc az egészségtudatos és speciális táplálkozáshoz szükséges termékeinek folyamatos kínálatbővítése mellett idén is folytatja az egészségtudatos életvitelt ösztönző kezdeményezéseit.
A SPAR Magyarország régóta aktív partnere vásárlóinak az egészségtudatos, illetve a speciális igényű táplálkozást támogató étrendek összeállításában. Ezt szolgálja a kiskereskedelmi láncnak a visszafogottabb cukorfogyasztást ösztönző „Kevesebb cukor – több vitalitás!” nevű programja is, amelynek keretében 2019-ben 50 tonnával csökkenti a saját márkás termékeinek gyártásához felhasznált cukor mennyiségét. A cég emellett már korábban elindította a csökkentett mennyiségű sót tartalmazó termékek előállítását és forgalmazását is.
A SPAR egy éve már hazai előállítású, megbízható és ellenőrzött gluténmentes termékekkel is bővítette a saját márkás termékei kínálatát. A SPAR Natur*pur Bio, a SPAR free from és a SPAR Vital termékek a bio minőségükkel, glutén- vagy laktózmentességükkel és összetételükkel igyekeznek megfelelni a speciális vásárlói elvárásoknak.
A SPAR Életmód programhoz évről évre egyre többen csatlakoznak. A 2017-ben indult kezdeményezés az egészségtudatos életvitelre bátorít, két főpillére az egészségtudatos táplálkozás kialakításának támogatása, valamint az életmód-tanácsadás. Mind az étkezés, mind a mozgás kapcsán segítséget nyújt az idén augusztusban megjelent „Klasszikusok egészségtudatosan – Kedvenc magyaros ételeink újragondolva” című kiadvány. A recepteket képzett és tapasztalt gasztronómiai és táplálkozástudományi szakemberek állították össze, melyekhez profi testedzők által kidolgozott sportolási tanácsok társulnak.
Az átfogó életmódprogramot az olyan közösségi sportrendezvények támogatása teszi teljessé, mint a több tízezer embert vonzó SPAR Budapest Maraton Fesztivál®. A vállalat 2019. szeptember 28–29-én újra számtalan sport- és egyéb kísérőprogrammal fogadta a mozgás szerelmeseit a futófesztiválon, Magyarország legnagyobb szabadidős tömegsportrendezvényén. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Indul az ünnepi szezon: 800 tonna virsli és 55 tonna hal érkezik a SPAR üzletekbe
Felkészült az idei ünnepekre a SPAR Magyarország: az üzletekbe mintegy…
Tovább olvasom >Új, innovatív kutyaeledel az INTERSPAR hipermarketek kínálatában
A SPAR Magyarország folyamatosan bővíti termékei körét és keresi azokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >