Egyre népszerűbb a kuponos nyaralás
A közösségi vásárló oldalak egyre nagyobb teret hódítanak maguknak. A legnagyobb közvetlen eléréssel rendelkező kuponos/bónuszos cég, a Kupon Világ egy év alatt összesen 3,2 milliárd forintot spórolt meg a vásárlók számára – mondta el egy keddi sajtó-háttérbeszélgetésen Shehryar Piracha, a cég alapítója és ügyvezető igazgatója – írja a penzcentrum.hu. A legnagyobb bevétel az utazásokból jön.
A magyar Kupon Világ mögött Közép-Kelet Európa legnagyobb kuponos vállalkozása, a Rebate Networks áll, amely a régióban 8 országban van jelen, és a 40 milliós online közösség 70 százalékát eléri.
A magyar piac jelenleg két nagy szereplő, a Kupon Világ és a Bónusz Brigád által uralt, a két szolgáltató fej-fej mellett halad – a május-június hónap (elsősorban az utazási ajánlatok miatt) kiemelten fontos a verseny szempontjából.
A Kupon Világnál is kiemelt jelentőségű a turizmus: a bevételek 42 százaléka utazási kuponokból származik, második helyen az egészséghez kapcsolódó szolgáltatások állnak 22 százalékkal.
Shehryar Piracha kiemelte: a partnerek a Kupon Világnál is minőségi ellenőrzésen esnek át, a vevő elégedetlensége esetén pénzvisszafizetési garanciát nyújtanak. Példaként egy szicíliai nyaralást említett, ahol a vevő nem volt megelégedve a szálloda szolgáltatásaival, ezért Budapestről újraszervezték a nyaralást, fizetve az új szálloda és az utazás költségeit is. A szolgáltatók jelentős része az első kampány után is visszatér, a Kupon Világ szakértői szerint ez mutatja azt is, hogy az elfogadóhelyeknek is megéri a kuponos/bónuszos modell alkalmazása.
Az ügyvezető a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: a legkedveltebb kuponos desztinációk a Balatonnál vannak, de kedveltek a fürdővárosokban levő szállodai partnerek is, különösen, ha valamilyen speciális szolgáltatást, például wellness-t is adnak a csomagban. A külföldi utakból elsősorban a könnyen megközelíthető, közeli országokat (Csehország, Olaszország) kedvelik a vevők.
Az ügyvezető a legfontosabb fejlődésnek azt tartja, hogy az online vásárláson belül megnövekedett a kártyás fizetések aránya, a vásárlók bizalmi szintje is fejlődik, nyitottabbak a kártyás vásárlások iránt. A cégek ezzel együtt elindították a személyre szabott szolgáltatások kínálatát az ügyfelek számára, érdeklődési kör, korábbi vásárlások alapján szelektálva. (penzcentrum.hu, Orosz Márton)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >