Egyre inkább nyitottak a magyarok a használt műszaki termékek iránt
Augusztus 27-én tartott sajtótájékoztatóján a Rejoy bejelentette, hogy hamarosan laptopokkal bővítik termékkínálatukat, ezzel tovább erősítve pozíciójukat a használt elektronikai eszközök piacán. A vállalat, amely eddig főként felújított okostelefonok és tabletek értékesítéséről vált ismertté, most új irányba nyit, hogy még szélesebb körben szolgálhassa ki a vásárlói igényeket.
A Rejoy kínálatában már most is elérhetőek a legújabb iPhone modellek, beleértve az iPhone 14-et és 15-öt, és hamarosan az iPhone 16 is megvásárolható lesz. A cég a közeljövőben új dobozdizájnt tervez bevezetni, és minden készüléket fóliázva fognak értékesíteni, hogy még inkább az „új” érzetét keltsék a vásárlókban. Emellett a garanciaidőt is kiterjesztették egy évről két évre, hangsúlyozva, hogy a használt termékek vásárlása nem jelent kockázatot – írja a Pénzcentrum.
Blaumann Bence, a Rejoy ügyvezetője a cég fejlődéséről is beszélt, kiemelve, hogy a vállalat eredetileg egy marketplace-ként indult, de a kezdeti panaszok miatt saját szervizszolgáltatást hoztak létre. Ez a szerviz ma már 2100 négyzetméteren, 250 technikussal működik, és a nagy kereslet miatt hétvégén is üzemel. A Rejoy tavalyhoz képest 96%-os növekedést ért el, ami jól mutatja a felújított elektronikai termékek iránti fokozódó keresletet.
A Rejoy vásárlóinak fő csoportjai a 45-50 éves férfiak, a 25-34 éves korosztály, valamint a Z generáció. Az eladott termékek 70%-a magánszemélyektől származik, és ezek jellemzően jobb állapotban vannak, mint a vállalati eszközök. Az iPhone modellek, különösen az iPhone 11-től 15-ig terjedő változatok a legkeresettebbek, de a közeljövőben MacBookok és Apple Watchok is elérhetőek lesznek a kínálatban. Magyarországon az Apple termékek iránti kereslet különösen magas, a tabletek és okosórák 40%-kal jobban fogynak, mint más európai országokban.
A Rejoy komoly erőforrásokat fordít arra, hogy pontosan meghatározza a felújított készülékek esztétikai állapotát. A cég egy olyan robot beszerzését tervezi, amely 360 fokban vizsgálja meg a telefonokat, és objektív szempontok alapján sorolja be őket az egyik állapotkategóriába. Ez az újítás tovább növeli majd a vásárlói elégedettséget és bizalmat.
A sajtótájékoztató végén a cég képviselője bejelentette, hogy a közelgő Black Friday és karácsonyi szezonra új kampányokkal készülnek, amelyekkel tovább erősítik a cég pozícióját a piacon. A Rejoy folyamatosan bővíti kapacitásait, hogy lépést tartson a növekvő kereslettel, és a jövőben is piacvezető szerepet töltsön be a használt elektronikai eszközök terén.
Kapcsolódó cikkeink
A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >Black Friday: Az egynapos akciótól az egész hónapos vásárlási lázig
A Black Friday, az Egyesült Államokból indult hatalmas leárazási hullám,…
Tovább olvasom >A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >