Egyre fontosabb a friss kategóriák menedzselése
A tejtermékek, húskészítmények és mélyhűtött élelmiszerek hármas szakvásárát idén szeptember 12–15. között rendezik Düsseldorfban. Az InterMopro, InterCool és InterMeat idén összesen hat magyar kiállítót vonz. Rajtuk kívül hazánkból mintegy 250-300 szakmai látogatóra számít Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője:
– A rendezvény központjában a kategóriamenedzsment lesz, ami egyre fontosabb szerepet játszik a közeljövő élelmiszer-kiskereskedelmében. Ugyanis az eladótérben hűtést igénylő kategóriák gyorsan forognak, és jelentős forgalmukat a gyártók szinte folyamatosan újdonságokkal igyekeznek élénkíteni. Mivel itt az árukihelyezés kiemelkedően költséges, ezeknél a termékcsoportnál a kockázat is nagy. A hatékonyabb bolti eladás érdekében a vásár szervezői létrehozták a „friss áruk szalonját”. A „szalonban” vezető márkagyártók mutatják be sikeres kategóriamenedzsment-koncepcióikat, amelyekkel a bolti eladást eredményesen ösztönzik a német Edeka-lánc üzleteiben. A friss áruk szalonjának másik érdekes bemutatója egy jól működő sajtpult elemeivel ismerteti meg az érdeklődőket. A sajt választékának bemutatásáról, a hatékony értékesítés folyamatáról és a vevőkkel való kommunikációról a hármas vásár látogatói Düsseldorfban gyakorlati megoldásokkal, jól hasznosítható elemekkel ismerkedhetnek meg.
Kedvezményes belépőjegyet az InterMopro, InterCool és InterMeat vásár-trióra, valamint az ezzel párhuzamosan megrendezendő HOGATEC gasztronómiai, közétkeztetési kiállításra a düsseldorfi vásár magyarországi képviseletén forintért lehet vásárolni, telefon: 1/ 346-0273, e-mail: office@bdexpo.hu.
A vásári belépőjeggyel díjtalanul lehet utazni Düsseldorfban a tömegközlekedési eszközökön, továbbá a város körzetében a távolsági vonatokon és autóbuszokon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >