Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja
A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal bővítette Club Dia hűségprogramját, így a programot már közel hatmillió vásárló használja.
A vállalat a fogyasztók vásárlási szokásaihoz igazodva 20%-kal növelte a személyre szabott kuponok számát – írja az ESM Magazine.
Abbéli elkötelezettségének megfelelően, hogy a vásárlókat segítse a spórolásban, a DIA 2025-ben 175 millió eurót fordít promóciókra, ami 17%-kal magasabb összeg az előző évihez képest. Az ajánlatok között hetente több mint 200 termékre vonatkozó 40%-os kedvezmények, valamint exkluzív tagsági előnyök szerepelnek, amelyekkel a vásárlók évente akár 25%-ot is spórolhatnak.
A Club Dia az elmúlt négy évben több mint 500 millió eurót fordított promóciókra, ezzel az egyik vezető hűségprogrammá vált Spanyolországban. Az applikáción keresztül személyre szabott kedvezmények, első három online rendelésre vonatkozó 30%-os árengedmény és interaktív játékok is elérhetők, amelyekkel 2024-ben a vásárlók 16 millió nyereményhez jutottak.
A DIA kutatása szerint a vásárlók 80%-a költségcsökkentő stratégiákat alkalmaz, mint az ár-összehasonlítás és a hűségprogramok kihasználása, miközben az ár továbbra is a legfontosabb szempont maradt a vásárlási döntésekben.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta ezredik üzletét a spanyol Consum
Mérföldkőhöz érkezett Spanyolország egyik legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi szövetkezete, a Consum: a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >Elkészült a nyugdíjasok élelmiszer-utalványáról szóló rendelet tervezete
Elkészült a nyugdíjasoknak járó, 30 ezer forint értékű élelmiszer-utalványról szóló…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >