Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 03. 25. 09:29

A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal bővítette Club Dia hűségprogramját, így a programot már közel hatmillió vásárló használja.

A vállalat a fogyasztók vásárlási szokásaihoz igazodva 20%-kal növelte a személyre szabott kuponok számát – írja az ESM Magazine.

Abbéli elkötelezettségének megfelelően, hogy a vásárlókat segítse a spórolásban, a DIA 2025-ben 175 millió eurót fordít promóciókra, ami 17%-kal magasabb összeg az előző évihez képest. Az ajánlatok között hetente több mint 200 termékre vonatkozó 40%-os kedvezmények, valamint exkluzív tagsági előnyök szerepelnek, amelyekkel a vásárlók évente akár 25%-ot is spórolhatnak.

A Club Dia az elmúlt négy évben több mint 500 millió eurót fordított promóciókra, ezzel az egyik vezető hűségprogrammá vált Spanyolországban. Az applikáción keresztül személyre szabott kedvezmények, első három online rendelésre vonatkozó 30%-os árengedmény és interaktív játékok is elérhetők, amelyekkel 2024-ben a vásárlók 16 millió nyereményhez jutottak.

A DIA kutatása szerint a vásárlók 80%-a költségcsökkentő stratégiákat alkalmaz, mint az ár-összehasonlítás és a hűségprogramok kihasználása, miközben az ár továbbra is a legfontosabb szempont maradt a vásárlási döntésekben.

Kapcsolódó cikkeink