Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja
A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal bővítette Club Dia hűségprogramját, így a programot már közel hatmillió vásárló használja.
A vállalat a fogyasztók vásárlási szokásaihoz igazodva 20%-kal növelte a személyre szabott kuponok számát – írja az ESM Magazine.
Abbéli elkötelezettségének megfelelően, hogy a vásárlókat segítse a spórolásban, a DIA 2025-ben 175 millió eurót fordít promóciókra, ami 17%-kal magasabb összeg az előző évihez képest. Az ajánlatok között hetente több mint 200 termékre vonatkozó 40%-os kedvezmények, valamint exkluzív tagsági előnyök szerepelnek, amelyekkel a vásárlók évente akár 25%-ot is spórolhatnak.
A Club Dia az elmúlt négy évben több mint 500 millió eurót fordított promóciókra, ezzel az egyik vezető hűségprogrammá vált Spanyolországban. Az applikáción keresztül személyre szabott kedvezmények, első három online rendelésre vonatkozó 30%-os árengedmény és interaktív játékok is elérhetők, amelyekkel 2024-ben a vásárlók 16 millió nyereményhez jutottak.
A DIA kutatása szerint a vásárlók 80%-a költségcsökkentő stratégiákat alkalmaz, mint az ár-összehasonlítás és a hűségprogramok kihasználása, miközben az ár továbbra is a legfontosabb szempont maradt a vásárlási döntésekben.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Az egészséges táplálkozást népszerűsíti a Mercadona
Az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége jegyében a spanyol Mercadona 2024-ben…
Tovább olvasom >A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az iskolákból
A spanyol kormány kitiltja az ultrafeldolgozott élelmiszereket és energiaitalokat az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >