Egymillió forinttal támogatja a Szentkirályi az ukrajnai menekülteket a Vivicittá futóinak köszönhetően
A 37. Telekom Vivicittá Városvédő Futás hivatalos ásványvize, a Szentkirályi egymillió forint adományt gyűjtött össze a március 27-én megrendezett futóünnep versenyzői segítségével a háború elől menekülők javára. A díjnyertes ásványvízmárka a Budapest Bike Maffia szervezetnek juttatja el az összeget, amely kezdetektől nagy szerepet vállal az Ukrajnából érkezők megsegítésében.
A Telekom Vivicittá Városvédő Futás támogatójaként a Szentkirályi ásványvíz évről-évre jótékonysági akciót hirdet a futók körében, hogy a jó ügy érdekében csatlakozzanak különböző segítőszervezetek és alapítványok támogatásához. A díjnyertes ásványvízmárka ezúttal az Ukrajnában zajló háború elől menekülők javára indított közösségi gyűjtést: a kezdeményezéshez csatlakozó versenyzők minden lefutott kilométere után 1000 forintot ajánlottak fel a Budapest Bike Maffia javára. Az akcióhoz a helyszínen végül több mint 100 futó csatlakozott, így az általuk regisztrált kilométereknek köszönhetően a Szentkirályi egymillió forintot juttat el a menekülteket segítő szervezetnek.
„A Vivicittá minden évben nagy ünnep számunkra, hiszen ilyenkor előtérbe kerül a mozgás és a jótékonyság, amelyek kiemelten fontos értékek a Szentkirályi ásványvíz számára. Az elmúlt években főként gyermekvédő szervezeteket támogattunk, azonban a jelenlegi helyzetben nem volt kérdés, hogy az ukrán menekültek megsegítésére buzdítjuk a futókat. Az idei részvétel ismét bizonyította, hogy a Szentkirályi összetartó közössége bármikor kész futócipőt húzni, ha nemes ügyekről van szó”
– mondta Buzási Dániel, a Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az adományban részesülő Budapest Bike Maffia számos projekttel és akcióval segíti a rászorulókat, az ételadományok kiosztása mellett a figyelemfelkeltést és szemléletváltást tartják elsődleges céljuknak. A szervezet önkéntesei a háború kirobbanása óta kiemelt figyelmet fordítanak a menekültek ellátására, amelyhez most újabb segítséget jelent a Szentkirályi támogatása.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Egyre több felújított mobilt vásárlunk
Tavaly októberben indította el a Magyar Telekom a Recommerce Grouppal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >