Egyedi azonosítót kaptak a Scitec Nutrition termékei
Egy közel egymilliárd forintos beruházás révén a Scitec Nutrition valamennyi terméke egyedi azonosítót kapott, amelynek révén egyetlen leolvasással meg lehet tudni, milyen alapanyagokból és mikor készült, hol és mikor raktározták, mi áll a hozzá tartozó laborvizsgálatban – közölte a sporttáplálék-kiegészítő gyártó és forgalmazó vállalat az MTI-vel.
Megjegyzik, hogy a Scitecnél a gyártás során évente mintegy 6 ezer alapanyag vizsgálatot végeznek, és egyetlen szűrésnél több mint 100 paramétert figyelnek. Emellett gyártósori infraanalitikai rendszert is működtetnek: infrasugarakkal átvilágítják az anyagokat, azonnali és pontos képet kapva a termék összetételéről, nedvességtartalmáról, homogenitásáról és minőségéről. Minden mérés eredményét tárolják, a gyártáshoz tartozó adatok 5 évre visszamenőleg ellenőrizhetők.
A Scitec Nutrition jelenleg 90 országba szállít, legjelentősebb piacai Németország, Franciaország és a skandináv országok. A társaság a nyilvánosan hozzáférhető adatok szerint tavaly 4,975 milliárd forint belföldi és 25,029 milliárd forint exportárbevételt ért el az előző évi 4,457 milliárd, illetve 26,593 milliárd forint után. Üzemi eredménye tavaly 1,635 milliárd forint volt az előző évi 2,050 milliárd forint után. A több mint 700 embert foglalkoztató, budapesti központú társaságot 2016-ban vásárolta fel a dél-afrikai tőzsdén jegyzett Ascendis Health, az ügylet értéke 170 millió euró volt.
A cég korábban a testépítők világában ért el erős pozíciót, majd nyitott az olimpiai sportágak felé is, a magyar olimpiai csapat hivatalos sport-táplálékkiegészítő szállítója, termékeit – amelyek összetételét az antidopping-csoport munkatársai is ellenőrzik – 190 magyar élsportoló fogyasztja három éve. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >Elindult a Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Fogyatékossággal élő és mozgássérült fiatalok versenyeztek együtt ép fiatalokkal és…
Tovább olvasom >A súlyzós edzés kortól függetlenül mindenkié – üzeni új nemzetközi kampányában a Scitec Nutrition
Szeptemberben új imázsépítő kampánnyal rukkolt elő a több mint 25…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >