Egymilliárdos beruházással bővíti termékválasztékát a Sole-Mizo
Az Új Széchenyi Terv támogatásával megvalósuló több mint egymilliárd forintos beruházással bővíti egészségtudatos vásárlóknak szánt termékválasztékát a Sole-Mizo Zrt. – tájékoztatta az élelmiszeripari cég az MTI-t.
Noha a tejtermékek alapvetően a legegészségesebb élelmiszerek közé tartoznak, a Sole-Mizo Zrt. jelentős erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy termékei még inkább hozzájáruljanak a fogyasztók egészségének megőrzéséhez – áll a vállalkozás közleményében.
A 480 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert projekt során az egészségtudatos táplálkozási irányzatoknak megfelelő speciális, új savanyított tejtermékeket kívánnak kifejleszteni, melyeket a jövőben a bel- és külpiacon értékesítenek. A kutatás eredményeként létrehozandó termékcsalád előállításának alapvető célja, hogy a joghurt-féleségek probiotikus élősejt száma jelentősen növekedjen, egyúttal csökkenjen a gyártás során felhasznált adalékanyagok, illetve cukor mennyisége.
A Bonafarm-csoporthoz tartozó Sole-Mizo Zrt. Magyarország értékesítésből származó nettó árbevétele 2012-ben meghaladta a 40 milliárd forintot, ennek mintegy negyedét adta az export. A cég mérleg szerinti vesztesége 526 millió forint volt tavaly.
Sole-Mizo Zrt. az ország négy településén – Szegeden, Bácsbokodon, Csornán és Marcaliban – több mint ezer embert foglalkoztat. A Sole-Mizo Zrt. évente több mint 200 millió liter tejet dolgoz fel négy üzemében. A cégnek Romániában és Szerbiában működik leányvállalata. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >