Egymilliárd eurót fektet be az Unilever az új klímaalapba
Egymilliárd eurót invesztál az Unilever egy új klímaalapba, amely a környezetbarát kezdeményezéseket támogatja a következő évtizedben.

Sokat tesznek a környezetért
Az Unilever célja az, hogy üvegházhatású gázkibocsájtását nullára csökkentse 2039-re, 11 évvel a Párizsi Egyezményben meghatározott határidő előtt.
Az új alap olyan környezetbarát projekteket támogat, mint az erdőtelepítések, vagy a vizek tisztaságának megőrzése. Ráadásul az Unilever szeretné termékein feltüntetni a karbonlábnyom mértékét, és más cégeket is erre buzdít.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >