Egymilliárd eurót fektet be az Unilever az új klímaalapba
Egymilliárd eurót invesztál az Unilever egy új klímaalapba, amely a környezetbarát kezdeményezéseket támogatja a következő évtizedben.

Sokat tesznek a környezetért
Az Unilever célja az, hogy üvegházhatású gázkibocsájtását nullára csökkentse 2039-re, 11 évvel a Párizsi Egyezményben meghatározott határidő előtt.
Az új alap olyan környezetbarát projekteket támogat, mint az erdőtelepítések, vagy a vizek tisztaságának megőrzése. Ráadásul az Unilever szeretné termékein feltüntetni a karbonlábnyom mértékét, és más cégeket is erre buzdít.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >