Egymilliárd dollárért lett az Uberé a Drizly
Lezárult az akvizíciós folyamat, melynek során az Uber Technologies tulajdonába került a bostoni központú, italok házhozszállítására specializálódott Drizly. A lépéssel az Uber jelenlétét kívánja erősíteni az on-demand házhozszállítási piacon.
A Drizly több ezer helyi kereskedővel dolgozik együtt az Egyesült Államok több mint 1400 városában, és kínálja sör, bor és égetett szeszes italok rendelésre házhozszállítását transzparens árazással.
A Drizly piactere megjelenik az Uber Eats appban is, de ezzel párhuzamosan a Drizly app és weboldal is tovább fut. A Drizly kereskedői így hozzáférést kapnak az Uber routing technológiájához és fogyasztói bázisához, a sofőrök pedig több rendelést teljesíthetnek majd. További előny, hogy az Uber saját jutalmazási és előfizetéses programjait integrálhatja a Drizlyn.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Keurig Dr Pepper a Ghost energiaital-márkát
A 7Up gyártója első körben 60%-os részesedést vásárol a márkában…
Tovább olvasom >Elkezdte a Carrefour a Cora üzletek átmárkázását
Megkezdte a Carrefour a júliusban felvásárolt Cora szupermarketek átmárkázását. A folyamat…
Tovább olvasom >Gourmet food-to-go vállalatban szerzett részesedést a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group 45,65%-os tulajdonrészt szerzett a Brüsszelben, Antwerpenben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >