Egymilliárd dollárért lett az Uberé a Drizly
Lezárult az akvizíciós folyamat, melynek során az Uber Technologies tulajdonába került a bostoni központú, italok házhozszállítására specializálódott Drizly. A lépéssel az Uber jelenlétét kívánja erősíteni az on-demand házhozszállítási piacon.
A Drizly több ezer helyi kereskedővel dolgozik együtt az Egyesült Államok több mint 1400 városában, és kínálja sör, bor és égetett szeszes italok rendelésre házhozszállítását transzparens árazással.
A Drizly piactere megjelenik az Uber Eats appban is, de ezzel párhuzamosan a Drizly app és weboldal is tovább fut. A Drizly kereskedői így hozzáférést kapnak az Uber routing technológiájához és fogyasztói bázisához, a sofőrök pedig több rendelést teljesíthetnek majd. További előny, hogy az Uber saját jutalmazási és előfizetéses programjait integrálhatja a Drizlyn.
Kapcsolódó cikkeink
Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >