Egymilliárd dollárért lett az Uberé a Drizly
Lezárult az akvizíciós folyamat, melynek során az Uber Technologies tulajdonába került a bostoni központú, italok házhozszállítására specializálódott Drizly. A lépéssel az Uber jelenlétét kívánja erősíteni az on-demand házhozszállítási piacon.
A Drizly több ezer helyi kereskedővel dolgozik együtt az Egyesült Államok több mint 1400 városában, és kínálja sör, bor és égetett szeszes italok rendelésre házhozszállítását transzparens árazással.
A Drizly piactere megjelenik az Uber Eats appban is, de ezzel párhuzamosan a Drizly app és weboldal is tovább fut. A Drizly kereskedői így hozzáférést kapnak az Uber routing technológiájához és fogyasztói bázisához, a sofőrök pedig több rendelést teljesíthetnek majd. További előny, hogy az Uber saját jutalmazási és előfizetéses programjait integrálhatja a Drizlyn.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >