Egyiptomban is megjelent a Metro

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 30. 00:00

A kairói “ MAKRO” néven megnyíló áruházzal a Metro Cash & Carry nagykereskedelmi lánc folytatja sikeres nemzetközi terjeszkedését. Egyiptom már a 31. ország, mely csatlakozik a METRO családhoz és 670 áruházat számláló hálózatához.

Ezzel a lépéssel a METRO Csoport már 34 országban van jelen. A világ harmadik legnagyobb kereskedelmi vállalakozása az idén megnövelt költségvetéssel, mely 1,5 milliárd euróról 1,9 milliárd euróra nőtt, folytatja nemzetközi terjeszkedését. A METRO Csoport összesen 95 új áruház megnyitását tervezi 2010-ben a 2009-es 80-nal szemben.
„Az egyiptomi piacra lépés stratégiai jelentőséggel bír, hiszen ebben az országban óriási lehetőségek rejlenek az önkiszolgáló nagykereskedelem számára” – mondta Joël Saveuse, a Metro Cash & Carry Europa / MENA vezérigazgatója, a METRO Csoport igazgatóságának tagja.
Az első egyiptomi Metro Cash & Carry áruház El Salam City-ben nyílik a fővároshoz közel, 7000 m²-es eladótérrel és 20.000 terméket tartalmazó széles választékkal. Közel 250 helyi munkavállaló kapott munkát, akik már átestek a feladataikhoz szükséges képzéseken.
A helyi közösségek támogatása nem merül ki a beruházásban, illetve a munkavállalók foglalkoztatásában. A professzionális vevők széles termékpalettából válogatva tudják saját vállalkozásukat versenyképesebbé tenni. A helyi beszállítók is profitálnak az áruház megnyitásából, hiszen a termékek 90%-a származik helyi beszállítóktól. Ezen felül a vállalat jelentősen hozzájárul a legmodernebb ellátási lánc és logisztika megteremtéséhez, a legmagasabb minőségi előírások betartásához, valamint a helyi farmerek oktatásához- közli a tozsdeforum.hu.




Kapcsolódó cikkeink