Egyetemisták tervezik a jövő Henkel termékét
Tizenegy európai ország több mint 600 főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be ötleteit a Henkel Innovation Challenge elnevezésű nemzetközi innovációs versenyre.
A versenyben a hallgatók
elképzelték, hogy kreatív üzletfejlesztési
menedzserként hogy dolgoznának ki egy, a 2050. évre
vonatkozó koncepciót a kozmetika vagy a mosó- és
háztartási tisztítószerek üzletághoz
tartozó Henkel-termékre. A Budapesten megrendezett
országos döntőn a tíz legjobb magyar csapat
mutatta be ötleteit. A Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata
győzött, melynek tagjai áprilisban a brüsszeli
nemzetközi döntőn mérik össze képességeiket
a többi európai ország nyerteseivel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >