Egyetemisták tervezik a jövő Henkel termékét
Tizenegy európai ország több mint 600 főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be ötleteit a Henkel Innovation Challenge elnevezésű nemzetközi innovációs versenyre.
A versenyben a hallgatók
elképzelték, hogy kreatív üzletfejlesztési
menedzserként hogy dolgoznának ki egy, a 2050. évre
vonatkozó koncepciót a kozmetika vagy a mosó- és
háztartási tisztítószerek üzletághoz
tartozó Henkel-termékre. A Budapesten megrendezett
országos döntőn a tíz legjobb magyar csapat
mutatta be ötleteit. A Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata
győzött, melynek tagjai áprilisban a brüsszeli
nemzetközi döntőn mérik össze képességeiket
a többi európai ország nyerteseivel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >