Egyetemisták tervezik a jövő Henkel termékét
Tizenegy európai ország több mint 600 főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be ötleteit a Henkel Innovation Challenge elnevezésű nemzetközi innovációs versenyre.
A versenyben a hallgatók
elképzelték, hogy kreatív üzletfejlesztési
menedzserként hogy dolgoznának ki egy, a 2050. évre
vonatkozó koncepciót a kozmetika vagy a mosó- és
háztartási tisztítószerek üzletághoz
tartozó Henkel-termékre. A Budapesten megrendezett
országos döntőn a tíz legjobb magyar csapat
mutatta be ötleteit. A Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata
győzött, melynek tagjai áprilisban a brüsszeli
nemzetközi döntőn mérik össze képességeiket
a többi európai ország nyerteseivel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >