Egyetemisták tervezik a jövő Henkel termékét
Tizenegy európai ország több mint 600 főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be ötleteit a Henkel Innovation Challenge elnevezésű nemzetközi innovációs versenyre.
A versenyben a hallgatók
elképzelték, hogy kreatív üzletfejlesztési
menedzserként hogy dolgoznának ki egy, a 2050. évre
vonatkozó koncepciót a kozmetika vagy a mosó- és
háztartási tisztítószerek üzletághoz
tartozó Henkel-termékre. A Budapesten megrendezett
országos döntőn a tíz legjobb magyar csapat
mutatta be ötleteit. A Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata
győzött, melynek tagjai áprilisban a brüsszeli
nemzetközi döntőn mérik össze képességeiket
a többi európai ország nyerteseivel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >