Egyetemisták tervezik a jövő Henkel termékét
Tizenegy európai ország több mint 600 főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be ötleteit a Henkel Innovation Challenge elnevezésű nemzetközi innovációs versenyre.
A versenyben a hallgatók
elképzelték, hogy kreatív üzletfejlesztési
menedzserként hogy dolgoznának ki egy, a 2050. évre
vonatkozó koncepciót a kozmetika vagy a mosó- és
háztartási tisztítószerek üzletághoz
tartozó Henkel-termékre. A Budapesten megrendezett
országos döntőn a tíz legjobb magyar csapat
mutatta be ötleteit. A Budapesti Műszaki Egyetem Mano csapata
győzött, melynek tagjai áprilisban a brüsszeli
nemzetközi döntőn mérik össze képességeiket
a többi európai ország nyerteseivel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >