Egyesültek a soproni kékfrankosok
Egyedülálló módon folytatják boraik népszerűsítését a jövőben
a Soproni borvidék borászai és bormarketingesei.A soproni pincészetek közösségi összetartozásuk megkoronázásaként önálló közös vállalkozásba fogtak; megalapították a Soproni Kékfrankos Kft.-t, Magyarország első közösségi borkereskedelmi cégét.
A kft. induló szortimentjében 15 soproni pincészet 28 kiváló bora szerepel, a szép és igen sokarcú kékfrankos mellett a könnyű, üde fehérboroktól a rosékon és nagy vörösborokon át kései szüretelésű desszertbor is megtalálható. A cég különlegessége, hogy a nyereségorientált vállalkozás tulajdonosai nonprofit szervezetek: a Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. és a Soproni Borút Egyesület.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >