Egyesült Királyság: ötből egy karácsonyi parti alkoholmentes lesz idén
Egy friss kutatás szerint ötből egy céges karácsonyi rendezvényen nem szolgálnak majd fel alkoholt idén az Egyesült Királyságban.
A Togather rendezvényszervező platform adatai alapján a változás hajtómotorja a Z generáció, amelynek tagjai az egészség, az inklúzió és az egyedi élmények iránti igényükkel átformálják a hagyományos ünneplést.
A kutatás szerint egyre népszerűbbek a józan partik, különösen a fiatalabb generációk körében: a megkérdezettek 74%-a egészségügyi okokra hivatkozva csökkenti alkoholfogyasztását. A munkahelyek pedig ezt figyelembe vevő alternatívákat kínálnak, például kreatív mocktailokat és kézműves üdítőket.
Mindazonáltal a cégek nem spórolnak: a rendezvények 44%-a 100 főnél nagyobb létszámmal zajlik, és jellemzően nagy költségvetésű, merész szórakozást nyújtó események az Instagramon való postoláshoz méltó helyszíneken. A karácsonyi rendezvényeknek továbbra is London a központja, a foglalások 58%-a itt történik.
A nem megszokott, innovatív helyszínek, például ipari raktárak, boltíves árkádok és trendi bárok, tartós népszerűségnek örvendenek. Az események 65%-a kötetlen társalgásra lehetőséget adó állófogadás. A cégek korábban kezdik a szervezést is: tavaly több vállalkozás kezdte el már a szezon előtt megtervezni a karácsonyi partikat, a foglalások 39%-a a szokásosnál korábban történt. Ezt azt jelzi, hogy a munkaadók kiemelten figyelnek a tervezésre és az élmények színvonalára.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >