Egyesült Királyság: ötből egy karácsonyi parti alkoholmentes lesz idén
Egy friss kutatás szerint ötből egy céges karácsonyi rendezvényen nem szolgálnak majd fel alkoholt idén az Egyesült Királyságban.
A Togather rendezvényszervező platform adatai alapján a változás hajtómotorja a Z generáció, amelynek tagjai az egészség, az inklúzió és az egyedi élmények iránti igényükkel átformálják a hagyományos ünneplést.
A kutatás szerint egyre népszerűbbek a józan partik, különösen a fiatalabb generációk körében: a megkérdezettek 74%-a egészségügyi okokra hivatkozva csökkenti alkoholfogyasztását. A munkahelyek pedig ezt figyelembe vevő alternatívákat kínálnak, például kreatív mocktailokat és kézműves üdítőket.
Mindazonáltal a cégek nem spórolnak: a rendezvények 44%-a 100 főnél nagyobb létszámmal zajlik, és jellemzően nagy költségvetésű, merész szórakozást nyújtó események az Instagramon való postoláshoz méltó helyszíneken. A karácsonyi rendezvényeknek továbbra is London a központja, a foglalások 58%-a itt történik.
A nem megszokott, innovatív helyszínek, például ipari raktárak, boltíves árkádok és trendi bárok, tartós népszerűségnek örvendenek. Az események 65%-a kötetlen társalgásra lehetőséget adó állófogadás. A cégek korábban kezdik a szervezést is: tavaly több vállalkozás kezdte el már a szezon előtt megtervezni a karácsonyi partikat, a foglalások 39%-a a szokásosnál korábban történt. Ezt azt jelzi, hogy a munkaadók kiemelten figyelnek a tervezésre és az élmények színvonalára.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >