Egyesült Királyság: ötből egy karácsonyi parti alkoholmentes lesz idén
Egy friss kutatás szerint ötből egy céges karácsonyi rendezvényen nem szolgálnak majd fel alkoholt idén az Egyesült Királyságban.
A Togather rendezvényszervező platform adatai alapján a változás hajtómotorja a Z generáció, amelynek tagjai az egészség, az inklúzió és az egyedi élmények iránti igényükkel átformálják a hagyományos ünneplést.
A kutatás szerint egyre népszerűbbek a józan partik, különösen a fiatalabb generációk körében: a megkérdezettek 74%-a egészségügyi okokra hivatkozva csökkenti alkoholfogyasztását. A munkahelyek pedig ezt figyelembe vevő alternatívákat kínálnak, például kreatív mocktailokat és kézműves üdítőket.
Mindazonáltal a cégek nem spórolnak: a rendezvények 44%-a 100 főnél nagyobb létszámmal zajlik, és jellemzően nagy költségvetésű, merész szórakozást nyújtó események az Instagramon való postoláshoz méltó helyszíneken. A karácsonyi rendezvényeknek továbbra is London a központja, a foglalások 58%-a itt történik.
A nem megszokott, innovatív helyszínek, például ipari raktárak, boltíves árkádok és trendi bárok, tartós népszerűségnek örvendenek. Az események 65%-a kötetlen társalgásra lehetőséget adó állófogadás. A cégek korábban kezdik a szervezést is: tavaly több vállalkozás kezdte el már a szezon előtt megtervezni a karácsonyi partikat, a foglalások 39%-a a szokásosnál korábban történt. Ezt azt jelzi, hogy a munkaadók kiemelten figyelnek a tervezésre és az élmények színvonalára.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >