Egyesült Királyság: ötből egy karácsonyi parti alkoholmentes lesz idén
Egy friss kutatás szerint ötből egy céges karácsonyi rendezvényen nem szolgálnak majd fel alkoholt idén az Egyesült Királyságban.
A Togather rendezvényszervező platform adatai alapján a változás hajtómotorja a Z generáció, amelynek tagjai az egészség, az inklúzió és az egyedi élmények iránti igényükkel átformálják a hagyományos ünneplést.
A kutatás szerint egyre népszerűbbek a józan partik, különösen a fiatalabb generációk körében: a megkérdezettek 74%-a egészségügyi okokra hivatkozva csökkenti alkoholfogyasztását. A munkahelyek pedig ezt figyelembe vevő alternatívákat kínálnak, például kreatív mocktailokat és kézműves üdítőket.
Mindazonáltal a cégek nem spórolnak: a rendezvények 44%-a 100 főnél nagyobb létszámmal zajlik, és jellemzően nagy költségvetésű, merész szórakozást nyújtó események az Instagramon való postoláshoz méltó helyszíneken. A karácsonyi rendezvényeknek továbbra is London a központja, a foglalások 58%-a itt történik.
A nem megszokott, innovatív helyszínek, például ipari raktárak, boltíves árkádok és trendi bárok, tartós népszerűségnek örvendenek. Az események 65%-a kötetlen társalgásra lehetőséget adó állófogadás. A cégek korábban kezdik a szervezést is: tavaly több vállalkozás kezdte el már a szezon előtt megtervezni a karácsonyi partikat, a foglalások 39%-a a szokásosnál korábban történt. Ezt azt jelzi, hogy a munkaadók kiemelten figyelnek a tervezésre és az élmények színvonalára.
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >FRISS 0,0% Gránátalma-meggy, természetes koffeinnel
Fedezd fel a felfrissülés élményének új dimenzióját az alkoholmentes, gránátalma-meggy ízű,…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >