Egyesült erővel száguld a Forma 1-ben a Pick és a Vodafone

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 29. 00:02

A Vodafone egy új típusú együttműködés keretében lehetővé teszi, hogy a Csányi Sándor érdekeltségébe tartozó Bonafarm Csoport legismertebb márkája, a Pick megjelenhessen a Vodafone McLaren Mercedes mindkét autóján a Magyar Nagydíjon.

Ez a megállapodás a szponzoráció egy teljesen új, 21. századi formáját jelenti, ami lehetővé teszi, hogy egy igazi, minden ízében magyar márka egyedülálló módon mutatkozhasson be a Magyar Nagydíjon az egész világ számára. A reklámhelyek piaci értéke forintban számolva kilenc számjegyű összeget tesz ki.
A Vodafone, a McLaren Mercedes csapat elkötelezett támogatójaként 2007 óta azon dolgozik, hogy a vállalat kapcsolata a Forma-1-gyel a lehető legmagasabb szinten teljesedjen ki. A Forma-1-es versenysorozat rendkívüli népszerűségén keresztül több százmillió nézőhöz jut majd el a Pick logója és üzenete. A 2009-es Forma-1-es évad világszinten 520 millió nézőt tudhatott magáénak.
A Vodafone egy 2009-ben közzétett kutatás szerint 23,79 milliárd eurónak megfelelő márkaértékkel rendelkezik, Európa első, a világ 7. legértékesebb márkája. A vállalat – szponzorációs tevékenysége túlmutat azon, hogy csupán nevét adja egy tevékenységhez. Az együttműködést minden egyes szinten úgy igyekszik megvalósítani, hogy az egyedi vállalati értékeket vegyítse a közös célokkal, ahogyan az a Pick esetében is történik. A Vodafone és a Pick kapcsolata a legjobb példa a dinamikus multinacionális vállalat és a tradicionális hazai márka sikeres együttműködésére.
A 2009-es világbajnok Jenson Button, valamint a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton autóján megjelenő Pick logó rendkívüli nyilvánosságot jelent az egyik leghíresebb magyar márkának. A fogyasztói igényeket maximálisan szem előtt tartó, minőségi termékeiről ismert márkát innovációval és nemzetközi viszonylatban is komoly megjelenési felülettel egészíti ki a Vodafone.




Kapcsolódó cikkeink