Egyesült Államok: az ősz kedvenc íze idén is a Pumpkin Spice
Az Egyesült Államokban idén ősszel újfent elárasztják a boltok polcait az őszi ihletésű, sütőtök pite (Pumpkin Spice) ízek fahéjjal és szerecsendióval.
Bár a „sütőtök pite fűszer” továbbra is népszerű, a piackutatókat idén az a kérdés foglalkoztatja, vajon túl vannak-e már a fogyasztók a Pumpkin Spice fűszerrel ízesített termékek iránti őrületen? A chicagói székhelyű NielsenIQ szerint a július 29-én véget ért 52 hetes időszakban e termékek eladási volumene 1,5%-kal csökkent a boltokban, ám ennek ellenére a vizsgált időszakban a teljes értékforgalom még mindig elérte a 802,5 millió dollárt.
A Pumpkin Spice az Egyesült Államokban gyakorlatilag az élelmiszerboltok valamennyi részlegén és során megtalálható. Idén az őszi ízt a krémsajtoktól kezdve a fehérjeturmixokon át a mochiig és a jégkrémekig mindenben használják, de például a Hefty nevű cég még limitált kiadású, fahéjas, sütőtök-pite illatú szemeteszsákokat is piacra dobott. Az újdonságok sorában megtalálható az egészséges fagyasztott desszertmárka, a GoodPop sütőtök-pite fűszeres latte jégkréme is. A tejmentes fagyasztott finomság zabtejből, sütőtökből és cold-brew kávéból készül, nem tartalmaz finomított cukrot vagy cukoralkoholos édesítőszert, és egy adagban mindössze 60 kalória van.
A sütőtök-pite fűszer mellett, úgy tűnik, megvan a következő sláger-íz: a vállalatok legújabban almás pite fűszerezésű termékekkel próbálkoznak közelebb jutni a fogyasztókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >