Egyesült Államok: az ősz kedvenc íze idén is a Pumpkin Spice
Az Egyesült Államokban idén ősszel újfent elárasztják a boltok polcait az őszi ihletésű, sütőtök pite (Pumpkin Spice) ízek fahéjjal és szerecsendióval.
Bár a „sütőtök pite fűszer” továbbra is népszerű, a piackutatókat idén az a kérdés foglalkoztatja, vajon túl vannak-e már a fogyasztók a Pumpkin Spice fűszerrel ízesített termékek iránti őrületen? A chicagói székhelyű NielsenIQ szerint a július 29-én véget ért 52 hetes időszakban e termékek eladási volumene 1,5%-kal csökkent a boltokban, ám ennek ellenére a vizsgált időszakban a teljes értékforgalom még mindig elérte a 802,5 millió dollárt.
A Pumpkin Spice az Egyesült Államokban gyakorlatilag az élelmiszerboltok valamennyi részlegén és során megtalálható. Idén az őszi ízt a krémsajtoktól kezdve a fehérjeturmixokon át a mochiig és a jégkrémekig mindenben használják, de például a Hefty nevű cég még limitált kiadású, fahéjas, sütőtök-pite illatú szemeteszsákokat is piacra dobott. Az újdonságok sorában megtalálható az egészséges fagyasztott desszertmárka, a GoodPop sütőtök-pite fűszeres latte jégkréme is. A tejmentes fagyasztott finomság zabtejből, sütőtökből és cold-brew kávéból készül, nem tartalmaz finomított cukrot vagy cukoralkoholos édesítőszert, és egy adagban mindössze 60 kalória van.
A sütőtök-pite fűszer mellett, úgy tűnik, megvan a következő sláger-íz: a vállalatok legújabban almás pite fűszerezésű termékekkel próbálkoznak közelebb jutni a fogyasztókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Új visszaváltási rendszert vezetett be az Auchan Románia Bukarestben
Az Auchan Románia új, tömeges visszagyűjtésre alkalmas visszaváltó rendszert indított…
Tovább olvasom >Megvette a Danone a belga The Akkermansia Company-t
A Danone meg nem nevezett összegért vásárolta meg a bélflóra-egészség…
Tovább olvasom >