Egyesült Államok: az ősz kedvenc íze idén is a Pumpkin Spice
Az Egyesült Államokban idén ősszel újfent elárasztják a boltok polcait az őszi ihletésű, sütőtök pite (Pumpkin Spice) ízek fahéjjal és szerecsendióval.
Bár a „sütőtök pite fűszer” továbbra is népszerű, a piackutatókat idén az a kérdés foglalkoztatja, vajon túl vannak-e már a fogyasztók a Pumpkin Spice fűszerrel ízesített termékek iránti őrületen? A chicagói székhelyű NielsenIQ szerint a július 29-én véget ért 52 hetes időszakban e termékek eladási volumene 1,5%-kal csökkent a boltokban, ám ennek ellenére a vizsgált időszakban a teljes értékforgalom még mindig elérte a 802,5 millió dollárt.
A Pumpkin Spice az Egyesült Államokban gyakorlatilag az élelmiszerboltok valamennyi részlegén és során megtalálható. Idén az őszi ízt a krémsajtoktól kezdve a fehérjeturmixokon át a mochiig és a jégkrémekig mindenben használják, de például a Hefty nevű cég még limitált kiadású, fahéjas, sütőtök-pite illatú szemeteszsákokat is piacra dobott. Az újdonságok sorában megtalálható az egészséges fagyasztott desszertmárka, a GoodPop sütőtök-pite fűszeres latte jégkréme is. A tejmentes fagyasztott finomság zabtejből, sütőtökből és cold-brew kávéból készül, nem tartalmaz finomított cukrot vagy cukoralkoholos édesítőszert, és egy adagban mindössze 60 kalória van.
A sütőtök-pite fűszer mellett, úgy tűnik, megvan a következő sláger-íz: a vállalatok legújabban almás pite fűszerezésű termékekkel próbálkoznak közelebb jutni a fogyasztókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >