Egyesült Államok: az egészségügyi és wellness programok új lehetőségeket nyithatnak az élelmiszerkereskedők előtt
Az Egyesült Államokban a múlt héten mutatta be a Hy-Vee egészségügyi és wellness előfizetési programját, amely személyre szabott táplálkozási tanácsadást, egészségügyi szűréseket, fitneszvideókat, virtuális foglalkozásokat tartalmaz egyebek mellett. A vállalat ezzel nagyot lépett már megkezdett egészségügyi és táplálkozási törekvéseinek továbbfejlesztésében.
Néhány héttel ezelőtt zárult le a One Medical alapellátó Amazon általi felvásárlása, amellyel az e-kereskedelmi óriás olyan egészségügyi tagsági programot vezetett be, amely többek között virtuális ellátást és alkalmazáson belüli orvosivény-igénylést és -megújítást tartalmaz.
Az Egyesült Államokban egyre több kiskereskedő, így a Walmart, a Kroger és a Heinen’s is, jelenik meg az egészség és wellness területén, források szerint csak idő kérdése, hogy még több kiskereskedő kapcsolja össze szorosan élelmiszerüzleteit és gyógyszertári lehetőségeit az élelmiszer-gyógyászati, prevenciós és wellness szolgáltatásokkal tagsági programok révén.
Az előfizetések különösen jól passzolnak az élelmiszerkereskedőkhöz, tekintettel az e téren szerzett tapasztalataikra, széles ügyfélkörre és a gyakran hűséges vásárlói bázisra – jegyezték meg a források.
A kiskereskedők, és különösen az élelmiszerboltok alaptevékenységük kapcsán egyre nagyobb nyomásnak vannak kitéve, ami arra készteti őket, hogy további bevételi források után nézzenek – írta a Grocery Dive Neil Saunders, a GlobalData kiskereskedelmi ügyvezető igazgatójának egy e-mailben tett kijelentésére hivatkozva.
A világjárvány több mint három évvel ezelőtti kezdete óta egyre több fogyasztó aggódik az egészségéért. Az Egyesült Államokban 10-ből hat embernek van valamilyen krónikus betegsége, és 10-ből négynek egynél is több – állítja a Centers for Disease Control and Prevention.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >