Egyesült Államok: az egészségügyi és wellness programok új lehetőségeket nyithatnak az élelmiszerkereskedők előtt
Az Egyesült Államokban a múlt héten mutatta be a Hy-Vee egészségügyi és wellness előfizetési programját, amely személyre szabott táplálkozási tanácsadást, egészségügyi szűréseket, fitneszvideókat, virtuális foglalkozásokat tartalmaz egyebek mellett. A vállalat ezzel nagyot lépett már megkezdett egészségügyi és táplálkozási törekvéseinek továbbfejlesztésében.
Néhány héttel ezelőtt zárult le a One Medical alapellátó Amazon általi felvásárlása, amellyel az e-kereskedelmi óriás olyan egészségügyi tagsági programot vezetett be, amely többek között virtuális ellátást és alkalmazáson belüli orvosivény-igénylést és -megújítást tartalmaz.
Az Egyesült Államokban egyre több kiskereskedő, így a Walmart, a Kroger és a Heinen’s is, jelenik meg az egészség és wellness területén, források szerint csak idő kérdése, hogy még több kiskereskedő kapcsolja össze szorosan élelmiszerüzleteit és gyógyszertári lehetőségeit az élelmiszer-gyógyászati, prevenciós és wellness szolgáltatásokkal tagsági programok révén.
Az előfizetések különösen jól passzolnak az élelmiszerkereskedőkhöz, tekintettel az e téren szerzett tapasztalataikra, széles ügyfélkörre és a gyakran hűséges vásárlói bázisra – jegyezték meg a források.
A kiskereskedők, és különösen az élelmiszerboltok alaptevékenységük kapcsán egyre nagyobb nyomásnak vannak kitéve, ami arra készteti őket, hogy további bevételi források után nézzenek – írta a Grocery Dive Neil Saunders, a GlobalData kiskereskedelmi ügyvezető igazgatójának egy e-mailben tett kijelentésére hivatkozva.
A világjárvány több mint három évvel ezelőtti kezdete óta egyre több fogyasztó aggódik az egészségéért. Az Egyesült Államokban 10-ből hat embernek van valamilyen krónikus betegsége, és 10-ből négynek egynél is több – állítja a Centers for Disease Control and Prevention.
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >