Egyesült Államok: az egészségügyi és wellness programok új lehetőségeket nyithatnak az élelmiszerkereskedők előtt
Az Egyesült Államokban a múlt héten mutatta be a Hy-Vee egészségügyi és wellness előfizetési programját, amely személyre szabott táplálkozási tanácsadást, egészségügyi szűréseket, fitneszvideókat, virtuális foglalkozásokat tartalmaz egyebek mellett. A vállalat ezzel nagyot lépett már megkezdett egészségügyi és táplálkozási törekvéseinek továbbfejlesztésében.
Néhány héttel ezelőtt zárult le a One Medical alapellátó Amazon általi felvásárlása, amellyel az e-kereskedelmi óriás olyan egészségügyi tagsági programot vezetett be, amely többek között virtuális ellátást és alkalmazáson belüli orvosivény-igénylést és -megújítást tartalmaz.
Az Egyesült Államokban egyre több kiskereskedő, így a Walmart, a Kroger és a Heinen’s is, jelenik meg az egészség és wellness területén, források szerint csak idő kérdése, hogy még több kiskereskedő kapcsolja össze szorosan élelmiszerüzleteit és gyógyszertári lehetőségeit az élelmiszer-gyógyászati, prevenciós és wellness szolgáltatásokkal tagsági programok révén.
Az előfizetések különösen jól passzolnak az élelmiszerkereskedőkhöz, tekintettel az e téren szerzett tapasztalataikra, széles ügyfélkörre és a gyakran hűséges vásárlói bázisra – jegyezték meg a források.
A kiskereskedők, és különösen az élelmiszerboltok alaptevékenységük kapcsán egyre nagyobb nyomásnak vannak kitéve, ami arra készteti őket, hogy további bevételi források után nézzenek – írta a Grocery Dive Neil Saunders, a GlobalData kiskereskedelmi ügyvezető igazgatójának egy e-mailben tett kijelentésére hivatkozva.
A világjárvány több mint három évvel ezelőtti kezdete óta egyre több fogyasztó aggódik az egészségéért. Az Egyesült Államokban 10-ből hat embernek van valamilyen krónikus betegsége, és 10-ből négynek egynél is több – állítja a Centers for Disease Control and Prevention.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >