Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és március 2 között végzett 45. féléves „Taking Stock With Teens” felmérése szerint a tizenévesek saját bevallásuk szerint éves összevetésben 2%-kal többet költöttek idén. A férfiak költései 6%-kal nőttek és e költésekből az élelmiszer részesült a legnagyobb aránnyal (24%), míg a nők továbbra is ruházati cikkekre költöttek a legtöbbet (28%-ot).
A ruházati cikkeken belül a tizenévesek kedvenc márkája továbbra is a Nike (33%), amelyet az American Eagle (7%) és a Lululemon (6%) követ. Az első ötbe bekerült még a H&M (4%) és a Shein (3%).
Ha cipőről van szó, akkor is a Nike áll az első helyen (61%), amelyet a Converse (10%) és az Adidas (6%), a Vans (5%) és a New Balance (2%) követ.
A leginkább preferált szépségápolási üzletlánc az Ulta (41%), és a tagsággal rendelkező lányok körében 63%-os részesedéssel ez a lánc rendelkezik a legmasszívabb beauty hűségtagsággal. A Sephora (11%), a Target (7%), a Walmart (6%) és az Amazon (5%) voltak a további kedvencek.
Éttermek közül a Chick-fil-A (13%) és a Starbucks (12%) végzett az első két helyen, de a kedvenc között van a Chipotle (7%), a McDonald’s (6%) és az Olive Garden (3%) is.
A tavaszi felmérésben a tizenévesek 57%-a az Amazont nevezte meg kedvenc e-kereskedelmi oldalaként.
Kapcsolódó cikkeink
Shake, rendszerváltás, generációváltás – A győri McDonald’s és a Tutti közös története 35 év távlatából
1990. május 19-én a győri Lenin út 23. alatt –…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >