Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és március 2 között végzett 45. féléves „Taking Stock With Teens” felmérése szerint a tizenévesek saját bevallásuk szerint éves összevetésben 2%-kal többet költöttek idén. A férfiak költései 6%-kal nőttek és e költésekből az élelmiszer részesült a legnagyobb aránnyal (24%), míg a nők továbbra is ruházati cikkekre költöttek a legtöbbet (28%-ot).
A ruházati cikkeken belül a tizenévesek kedvenc márkája továbbra is a Nike (33%), amelyet az American Eagle (7%) és a Lululemon (6%) követ. Az első ötbe bekerült még a H&M (4%) és a Shein (3%).
Ha cipőről van szó, akkor is a Nike áll az első helyen (61%), amelyet a Converse (10%) és az Adidas (6%), a Vans (5%) és a New Balance (2%) követ.
A leginkább preferált szépségápolási üzletlánc az Ulta (41%), és a tagsággal rendelkező lányok körében 63%-os részesedéssel ez a lánc rendelkezik a legmasszívabb beauty hűségtagsággal. A Sephora (11%), a Target (7%), a Walmart (6%) és az Amazon (5%) voltak a további kedvencek.
Éttermek közül a Chick-fil-A (13%) és a Starbucks (12%) végzett az első két helyen, de a kedvenc között van a Chipotle (7%), a McDonald’s (6%) és az Olive Garden (3%) is.
A tavaszi felmérésben a tizenévesek 57%-a az Amazont nevezte meg kedvenc e-kereskedelmi oldalaként.
Kapcsolódó cikkeink
Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből
Az Egyesült Államok kilép az Egészségügyi Világszervezetből (WHO) – jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >