Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és március 2 között végzett 45. féléves „Taking Stock With Teens” felmérése szerint a tizenévesek saját bevallásuk szerint éves összevetésben 2%-kal többet költöttek idén. A férfiak költései 6%-kal nőttek és e költésekből az élelmiszer részesült a legnagyobb aránnyal (24%), míg a nők továbbra is ruházati cikkekre költöttek a legtöbbet (28%-ot).
A ruházati cikkeken belül a tizenévesek kedvenc márkája továbbra is a Nike (33%), amelyet az American Eagle (7%) és a Lululemon (6%) követ. Az első ötbe bekerült még a H&M (4%) és a Shein (3%).
Ha cipőről van szó, akkor is a Nike áll az első helyen (61%), amelyet a Converse (10%) és az Adidas (6%), a Vans (5%) és a New Balance (2%) követ.
A leginkább preferált szépségápolási üzletlánc az Ulta (41%), és a tagsággal rendelkező lányok körében 63%-os részesedéssel ez a lánc rendelkezik a legmasszívabb beauty hűségtagsággal. A Sephora (11%), a Target (7%), a Walmart (6%) és az Amazon (5%) voltak a további kedvencek.
Éttermek közül a Chick-fil-A (13%) és a Starbucks (12%) végzett az első két helyen, de a kedvenc között van a Chipotle (7%), a McDonald’s (6%) és az Olive Garden (3%) is.
A tavaszi felmérésben a tizenévesek 57%-a az Amazont nevezte meg kedvenc e-kereskedelmi oldalaként.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >