Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és március 2 között végzett 45. féléves „Taking Stock With Teens” felmérése szerint a tizenévesek saját bevallásuk szerint éves összevetésben 2%-kal többet költöttek idén. A férfiak költései 6%-kal nőttek és e költésekből az élelmiszer részesült a legnagyobb aránnyal (24%), míg a nők továbbra is ruházati cikkekre költöttek a legtöbbet (28%-ot).
A ruházati cikkeken belül a tizenévesek kedvenc márkája továbbra is a Nike (33%), amelyet az American Eagle (7%) és a Lululemon (6%) követ. Az első ötbe bekerült még a H&M (4%) és a Shein (3%).
Ha cipőről van szó, akkor is a Nike áll az első helyen (61%), amelyet a Converse (10%) és az Adidas (6%), a Vans (5%) és a New Balance (2%) követ.
A leginkább preferált szépségápolási üzletlánc az Ulta (41%), és a tagsággal rendelkező lányok körében 63%-os részesedéssel ez a lánc rendelkezik a legmasszívabb beauty hűségtagsággal. A Sephora (11%), a Target (7%), a Walmart (6%) és az Amazon (5%) voltak a további kedvencek.
Éttermek közül a Chick-fil-A (13%) és a Starbucks (12%) végzett az első két helyen, de a kedvenc között van a Chipotle (7%), a McDonald’s (6%) és az Olive Garden (3%) is.
A tavaszi felmérésben a tizenévesek 57%-a az Amazont nevezte meg kedvenc e-kereskedelmi oldalaként.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >