Egyesült Államok: a Nike a tizenévesek kedvenc cipő- és ruhamárkája
A Piper Sandler Companies DECA-val együttműködésben 2023. február 13 és március 2 között végzett 45. féléves „Taking Stock With Teens” felmérése szerint a tizenévesek saját bevallásuk szerint éves összevetésben 2%-kal többet költöttek idén. A férfiak költései 6%-kal nőttek és e költésekből az élelmiszer részesült a legnagyobb aránnyal (24%), míg a nők továbbra is ruházati cikkekre költöttek a legtöbbet (28%-ot).
A ruházati cikkeken belül a tizenévesek kedvenc márkája továbbra is a Nike (33%), amelyet az American Eagle (7%) és a Lululemon (6%) követ. Az első ötbe bekerült még a H&M (4%) és a Shein (3%).
Ha cipőről van szó, akkor is a Nike áll az első helyen (61%), amelyet a Converse (10%) és az Adidas (6%), a Vans (5%) és a New Balance (2%) követ.
A leginkább preferált szépségápolási üzletlánc az Ulta (41%), és a tagsággal rendelkező lányok körében 63%-os részesedéssel ez a lánc rendelkezik a legmasszívabb beauty hűségtagsággal. A Sephora (11%), a Target (7%), a Walmart (6%) és az Amazon (5%) voltak a további kedvencek.
Éttermek közül a Chick-fil-A (13%) és a Starbucks (12%) végzett az első két helyen, de a kedvenc között van a Chipotle (7%), a McDonald’s (6%) és az Olive Garden (3%) is.
A tavaszi felmérésben a tizenévesek 57%-a az Amazont nevezte meg kedvenc e-kereskedelmi oldalaként.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >