Egyesíti erőit az Unilever és a Tesco
A kiskereskedelmi lánc és az FMCG gyártó összefogott, hogy megalkossák a tökéletes vásárlási élményt nyújtó üzletet.
A Financial Times
napilap információi szerint a két cég
együttműködésének eredményeként
1500 Tesco Expresszben alakítottak ki Food-to-go sarkokat,
ahol a vevők kosaraiba készételek kerülhetnek.
Az Unilever két
éve kutatja a „tökéletes üzlet”
kialakításának módját, a modellt
számítógépes szimulációkkal
alakították ki és 2007-ben egyszer már
kipróbálták egy svájci Co-op üzletben.
Ott 9 százalékos forgalombővülést
eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >