Egyesíti erőit az Unilever és a Tesco
A kiskereskedelmi lánc és az FMCG gyártó összefogott, hogy megalkossák a tökéletes vásárlási élményt nyújtó üzletet.
A Financial Times
napilap információi szerint a két cég
együttműködésének eredményeként
1500 Tesco Expresszben alakítottak ki Food-to-go sarkokat,
ahol a vevők kosaraiba készételek kerülhetnek.
Az Unilever két
éve kutatja a „tökéletes üzlet”
kialakításának módját, a modellt
számítógépes szimulációkkal
alakították ki és 2007-ben egyszer már
kipróbálták egy svájci Co-op üzletben.
Ott 9 százalékos forgalombővülést
eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >