Egyesíti erőit az Unilever és a Tesco
A kiskereskedelmi lánc és az FMCG gyártó összefogott, hogy megalkossák a tökéletes vásárlási élményt nyújtó üzletet.
A Financial Times
napilap információi szerint a két cég
együttműködésének eredményeként
1500 Tesco Expresszben alakítottak ki Food-to-go sarkokat,
ahol a vevők kosaraiba készételek kerülhetnek.
Az Unilever két
éve kutatja a „tökéletes üzlet”
kialakításának módját, a modellt
számítógépes szimulációkkal
alakították ki és 2007-ben egyszer már
kipróbálták egy svájci Co-op üzletben.
Ott 9 százalékos forgalombővülést
eredményezett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >