Egyesíti erőit az Auchan és a Metro
A két áruházlánc Portugáliában InterCompra néven közös beszerzési társaságot hozott létre.
A dél-európai országban
nagyon erős a verseny folyik a vásárlók
kegyeiért. A francia kiskereskedelmi lánc és a
Metro-csoporthoz tartozó Makro beszerzői úgy vélik,
hogy egyesült erővel nagyobb eséllyel érnek el
kedvező árakat a beszállítóknál
és jobb eséllyel szolgálják ki magas
minőségű termékekkel helyi érdekeltségeik,
a Jumbo és Pão de Açúcar hipermarketek,
vevőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >