Egyesíti erőit az Auchan és a Metro
A két áruházlánc Portugáliában InterCompra néven közös beszerzési társaságot hozott létre.
A dél-európai országban
nagyon erős a verseny folyik a vásárlók
kegyeiért. A francia kiskereskedelmi lánc és a
Metro-csoporthoz tartozó Makro beszerzői úgy vélik,
hogy egyesült erővel nagyobb eséllyel érnek el
kedvező árakat a beszállítóknál
és jobb eséllyel szolgálják ki magas
minőségű termékekkel helyi érdekeltségeik,
a Jumbo és Pão de Açúcar hipermarketek,
vevőit.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >