Egyértelmű igen a Chio hagymás-tejfölös ízére
Egy nemzetközi kutatás részeként Magyarországon végzett, reprezentatív felmérés szerint a Chio chipsfogyasztók körében a Chio hagymás-tejfölös ízt a megkérdezettek 96%-a ajánlaná barátainak. A metrix LAB által készített kutatás alátámasztotta, hogy a fogyasztók körében legnagyobb mennyiségben értékesített hagymás-tejfölös ízvilágot annyira szeretik a vásárlók, hogy azt a szívükhöz legközelebb álló barátaiknak is örömmel ajánlják. A fogyasztók ilyen erős kötődésének jeleként és elismeréseként minden hagymás-tejfölös ízű chips zacskóján megtalálható az az embléma, amellyel a márka köszönetet mond hűséges vásárlóinak és az íz elkötelezettjeinek.
Mindamellett, hogy a Chio hagymás-tejfölös íz világhódító útját járja az emberek kiterjedt kapcsolati hálóinak útvesztőjében, a megkérdezettek 90 százaléka a termék kiváló minőségével és remek ízével is egyetért. Bár a hagymás-tejfölös chips 1997-es bevezetésekor parázs vita alakult ki a szakemberek körében arról, mennyire tetszik majd a magyaroknak egy erős, hagymás illatú termék, hamar élre tört hazánkban a hagymás-tejfölös íz. Ma ez az abszolút favorit, hiszen a fogyasztók 30 százaléka választja ezt a ropogtatnivalót. A kutatás több résztvevője egyéni véleményt is alkotott az ízzel kapcsolatban, amely alátámasztja az adatokon alapuló eredményt. „Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem ebben a kutatásban. A fiam is megkóstolta a chipset és nagy egyetértésben megállapítottuk, hogy ez az ízvilág egy igazán karakteres és a chipsek körében kötelező aromával fűszerezi meg a mindennapokat. Csak annyit üzennék a Chionak, hogy így tovább, remélem, több ilyen finom ízzel kedveskedik majd nekünk a jövőben is.”, mondta az egyik résztvevő.
Egy zacskó chips pazar társ egy kényelmes eseti mozizáshoz, egy fergeteges házibulihoz vagy egy random beszélgetéshez – legyen szó akár komolyabb vagy fesztelenebb témáról. Észrevétlenül van jelen, magamutogatás nélkül, mint egy jó barát, akihez bármikor fordulhatunk. Ezt ismerte fel a termékben az a több száz megkérdezett chipsfogyasztó is, aki éppen ezért jó szívvel ajánlaná tovább a barátainak. Ahogy egy másik fogyasztói komment is alátámasztja az íz sikerét: „Minden elismerésem! A termék kiváló! Ha fanyarabb ízre és hagymás chipsre vágyom, mindig ezt a márkát fogom választani. Örülök, hogy résztvevője lehettem a felmérésnek.”
A fogyasztók érzelmi kötődésének feltérképezése, megismerése nagyon fontos a Chio működésében. A hagyma és a tejföl a mindennapi életben is fontos szerepet tölt be hazánkban. E karakteres ízvilággal a Chio chips is maradandót alkotott, amely termék így fontos szereplője lehet az igaz barátságoknak, a vidám összejöveteleknek és a társasági életnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >