Egyenesen a kemencéből – Dupla siker a SPAR-nak
A magyarországi POPAI (The Global Association for Marketing at Retail) versenyben a POS kategória díjat a SPAR „Egyenesen a kemencéből” pékáru gondolavége nyerte, valamint oklevelet kapott a „3D Pékmester” display, és külön oklevelet érdemelt a „zsemlekiadó matrica” is. Ugyanez a SPAR kampány 1. helyezést ért el egy másik jelentős BTL versenyen, elnyerve az Arany LolliPOP díjat, a POS kategória akciós és tartós displayek, speciális POS versenyén.
Komplex POS kampány került kidolgozásra, mely a pékáru osztályra irányítja a vásárlók figyelmét, és hangsúlyozza a helyben sütött pékáruk folyamatosan biztosított frissességét. A kampány elemei: 3D pékmester display, „Egyenesen a kemencéből” display, zsemlekiadó matrica, belógó tábla és árjelző, „Kemence express” tábla és péklapát árjelző.
A komplex SPAR Pékáru POS kampány célja, hogy újszerű és feltűnő eszközökkel csábítsa be a vásárlókat a pékáru osztályra, és felhívja figyelmüket a pékáruk folyamatos frissességére. Az installáció forgalmi javulást is hozott, a felállítását követő egy hónapban a felmért üzletben a kihelyezett termékek forgalma növekedett az előző hónaphoz képest: A 3D pékmester display kosarába helyezett termék, eladási mennyisége és értéke 63,3%-kal nőtt. Az életnagyságú, szimpatikus pékfigura azonnal megragadja a vásárlók figyelmét az áruházba való belépéskor, és egy kiemelt ajánlattal invitálja őket beljebb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >