Egyenesen a kemencéből – Dupla siker a SPAR-nak
A magyarországi POPAI (The Global Association for Marketing at Retail) versenyben a POS kategória díjat a SPAR „Egyenesen a kemencéből” pékáru gondolavége nyerte, valamint oklevelet kapott a „3D Pékmester” display, és külön oklevelet érdemelt a „zsemlekiadó matrica” is. Ugyanez a SPAR kampány 1. helyezést ért el egy másik jelentős BTL versenyen, elnyerve az Arany LolliPOP díjat, a POS kategória akciós és tartós displayek, speciális POS versenyén.
Komplex POS kampány került kidolgozásra, mely a pékáru osztályra irányítja a vásárlók figyelmét, és hangsúlyozza a helyben sütött pékáruk folyamatosan biztosított frissességét. A kampány elemei: 3D pékmester display, „Egyenesen a kemencéből” display, zsemlekiadó matrica, belógó tábla és árjelző, „Kemence express” tábla és péklapát árjelző.
A komplex SPAR Pékáru POS kampány célja, hogy újszerű és feltűnő eszközökkel csábítsa be a vásárlókat a pékáru osztályra, és felhívja figyelmüket a pékáruk folyamatos frissességére. Az installáció forgalmi javulást is hozott, a felállítását követő egy hónapban a felmért üzletben a kihelyezett termékek forgalma növekedett az előző hónaphoz képest: A 3D pékmester display kosarába helyezett termék, eladási mennyisége és értéke 63,3%-kal nőtt. Az életnagyságú, szimpatikus pékfigura azonnal megragadja a vásárlók figyelmét az áruházba való belépéskor, és egy kiemelt ajánlattal invitálja őket beljebb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >