Egyenesen a kemencéből – Dupla siker a SPAR-nak
A magyarországi POPAI (The Global Association for Marketing at Retail) versenyben a POS kategória díjat a SPAR „Egyenesen a kemencéből” pékáru gondolavége nyerte, valamint oklevelet kapott a „3D Pékmester” display, és külön oklevelet érdemelt a „zsemlekiadó matrica” is. Ugyanez a SPAR kampány 1. helyezést ért el egy másik jelentős BTL versenyen, elnyerve az Arany LolliPOP díjat, a POS kategória akciós és tartós displayek, speciális POS versenyén.
Komplex POS kampány került kidolgozásra, mely a pékáru osztályra irányítja a vásárlók figyelmét, és hangsúlyozza a helyben sütött pékáruk folyamatosan biztosított frissességét. A kampány elemei: 3D pékmester display, „Egyenesen a kemencéből” display, zsemlekiadó matrica, belógó tábla és árjelző, „Kemence express” tábla és péklapát árjelző.
A komplex SPAR Pékáru POS kampány célja, hogy újszerű és feltűnő eszközökkel csábítsa be a vásárlókat a pékáru osztályra, és felhívja figyelmüket a pékáruk folyamatos frissességére. Az installáció forgalmi javulást is hozott, a felállítását követő egy hónapban a felmért üzletben a kihelyezett termékek forgalma növekedett az előző hónaphoz képest: A 3D pékmester display kosarába helyezett termék, eladási mennyisége és értéke 63,3%-kal nőtt. Az életnagyságú, szimpatikus pékfigura azonnal megragadja a vásárlók figyelmét az áruházba való belépéskor, és egy kiemelt ajánlattal invitálja őket beljebb.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >