Egyedülálló, térítésmentes programot indít a Lidl az önkormányzatoknak és a civil szervezeteknek
Egyedülálló, térítésmentes programot indít a Lidl Magyarország „Közösen a rászorulókért!” elnevezéssel, melynek keretében az önkormányzatok online vagy telefonon keresztül leadhatják rendeléseiket, az áruházlánc pedig összekészíti azokat. A programban minden olyan helyi önkormányzat és civil szervezet részt vehet, akik a jelen helyzetben a leginkább veszélyeztetett idős korosztályt és a hátrányos helyzetű embereket látják el rendszeresen élelmiszerekkel, tisztító- és tisztálkodószerekkel.
A Lidl Magyarország a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik meghatározó szereplője, mely felelős vállalatként évek óta szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást és intézkedéseivel folyamatosan segíti, támogatja nem csak vásárlóit, hanem a rászorulókat, az egész magyar társadalmat. A koronavírus okozta veszélyhelyzetben vásárlóit több csatornán keresztül, folyamatosan informálja arról, hogy hogyan előzhetik meg a fertőzést, mire ügyeljenek a bevásárlás során és több óvintézkedést is bevezetett munkatársai és az áruházakba betérők védelme érdekében. Ugyanakkor az áruházlánc fontosnak tartja azt is, hogy ebben a rendkívüli helyzetben megkönnyítse azoknak az önkormányzatoknak és civil szervezeteknek a munkáját, akik fáradhatatlanul intézik a segítség nélkül maradt idős emberek bevásárlását és ezáltal hozzájárulhasson ahhoz, hogy minél több nyugdíjas, illetve a nehéz anyagi körülmények között élők ellátása biztosított legyen.
Ennek apropóján a Lidl Magyarország úgy döntött, hogy 2020. április 8-tól elindítja „Közösen a rászorulókért!” elnevezésű programját, melynek keretében vállalja, hogy az önkormányzatok valamint civil szervezetek által megküldött bevásárlólistát előzetesen összeállítja.
„Ennek az egyedülálló, térítésmentes programnak köszönhetően az áruházba betérő önkormányzati, illetve civil szervezeti munkatársaknak mindösszesen annyi teendőjük lesz, hogy a kasszához vigyék az előzetesen megrendelt termékeket, majd a fizetést követően azonnal el is tudják kezdeni azok kiosztását. A bevásárlásra fordított idő lecsökkentésével pedig több munkaóra jut a szociális feladatok ellátására, illetve adott esetben kevesebb önkéntes bevonása szükséges.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője, majd hozzátette: „Célunk, hogy ebben a rendkívüli helyzetben is biztosított legyen a magyar emberek élelmiszerellátása és azok is hozzájussanak a szükséges termékekhez, akiknek most a leginkább szüksége van a támogatásra.”
A programhoz csatlakozó helyi önkormányzatok és civil szervezetek a www.lidl.hu/rendeles oldalon található, hetente frissülő katalógusból választhatják ki a szükséges termékeket, majd ezt követően e-mailen vagy telefonon keresztül adhatják le rendeléseiket. A gyors és hatékony feldolgozást követően pedig egy előre egyeztetett időpontban át is vehetik azokat az általuk megjelölt 182 Lidl áruház, vagy a 3 logisztikai központ egyikében. A térítésmentes szolgáltatásnak köszönhetően így a lehető leghamarabb eljuthatnak az árucikkek a rászorulókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi vezető helyét a Lidl
Immár negyedik alkalommal kezdődik a Lidl-lánccal a Trade magazin FMCG…
Tovább olvasom >Már egy évtizede partnerségben a magyar borászatokkal
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára
Tovább bővül a Lidl Magyarország kommunikációs eszköztára és ezzel egyidejűleg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >