Egyedülálló szolgáltatás indul Magyarországon a fenntarthatóságért
A szelektív hulladékgyűjtés napjaink egyik legfontosabb környezetvédelmi törekvése. Földünk védelme érdekében mindannyian könnyedén tehetünk valamit, ha egy kicsit változtatunk a napi szokásainkon, például a reggeli kávénk lefőzése után összegyűjtjük a használt alumínium kávékapszulákat. Jó hír, hogy júniustól a Nespresso kávékapszulákat a cég újonnan induló szolgáltatásának köszönhetően már egyszerűen otthonról is, az új kapszulák házhoz szállításával egy időben visszaküldhetjük.
Az alumíniumból készült kávékapszulák fenntarthatósága és környezetünkre gyakorolt hatása állandó téma, és egy olyan kérdés, amely a Nespresso-t is folyamatos fejlesztésre ösztönzi.
Amikor sok évvel ezelőtt a Nespresso megalkotta prémium minőségű, kapszulába zárt, adagolt kávé koncepcióját, elsődleges szempont volt, hogy a kávé a lefőzés pillanatáig a lehető legfrissebb maradjon. Kiváló tulajdonságai miatt a vállalat az alumíniumot választotta alapanyagként, mivel egyrészt tökéletesen védi a kávét a fénytől, levegőtől és nedvességtől, így megőrzi a kávéőrlemény frissességét, másrészt környezetbarát, mivel korlátlan alkalommal újrahasznosítható.
A Nespresso 2020-ra célul tűzte ki, hogy globális kapszula-újrahasznosítási kapacitását a jelenlegi 75%-ról 100%-ra emeli. A magyarországi fogyasztók mostantól még egyszerűbben hozzájárulhatnak az alumínium kapszulák újrahasznosításához.
Hazánkban jelenleg hat budapesti Nespresso Boutique-ban, vidéken pedig a győri és a pécsi Árkádban tudják a vásárlók leadni a használt kapszuláikat. 2017 júniusa azonban mérföldkő a Nespresso-rajongók számára, hiszen mostantól már futárszolgálat segítségével az új kapszulák átvételével egy időben ingyenesen, az ország bármely pontjáról visszaküldhetik használt kávékapszuláikat, amelyek újrahasznosításáról a cég gondoskodik.
Gyovai Györgyi, a Nepresso ügyvezetője az új szolgáltatás bevezése kapcsán elmondta: „Bízom abban, hogy új szolgáltatásunkkal a vásárlóinkkal közösen a lehető legtöbb alumíniumkapszulát tudjuk majd visszajuttatni a körforgásba, hogy azok újrahasznosításra kerülhessenek.”
A Nespresso további fenntarthatósági törekvéseiről az alábbi oldalakon olvashat:
www.nespresso.com/fenntarthatosag
www.nespresso.com/ujrahasznositas
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >