Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) életre hívta a Marketing Talent Awardot, amelynek társalapítói a HEINEKEN Hungária Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt., kiemelt támogatója pedig a Provident Pénzügyi Zrt.
Az egyedülálló díj célja egyrészt, hogy a fiatal tehetségek és a márkák közötti párbeszéd kialakulásával egy szemléletformáló folyamat induljon útjára, másrészt, hogy minden évben egy társadalmilag is kiemelten fontos témában találják meg a legjobbakat. Idén fenntarthatósági vállalati briefek mentén született pályamunkákat vár a zsűri, július 30-ig. A legjobban szereplők között két fődíj és egy különdíj talál gazdára.
– Nem vagyunk egyedül azzal a nézetünkkel, amely szerint a marketing szerepe az, hogy motorizálja a gazdaságot, szolgálja a fenntartható üzleti növekedést – hangsúlyozza Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. – Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy Szövetségünk adhat teret a jövő marketingeseit kereső díjnak, hogy a fiatal generáció számára lehetőséget nyújtson a szakmai megmérettetésre. Hisszük, hogy a Marketing Talent Awardon keresztül minél több fiatal marketinges szakmai fejlődését támogathatjuk, és egy valóban szemléletformáló tevékenység indulhat így útjára. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Telekom újra az év legvonzóbb munkahelye
Nyolcadik alkalommal mérte fel a PwC Magyarország hazánk munkaerőpiaci preferenciáit…
Tovább olvasom >A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredménye
A Magyar Telekom ma közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az…
Tovább olvasom >A Jane Goodall intézet mobil újrahasznosítási programja nyerte a telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >