Egyedülálló, objektív mutatókon alapuló pályázat indul: megnyílt a HBLF Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerés pályázati időszaka
A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó vállalati kultúra és esélyegyenlőség megteremtéséhez. A HBLF kezdeményezésének célja, hogy kiemelje a területen látványos eredményeket elérő vállalatokat és példát mutasson az üzleti szereplők számára.
Idén első alkalommal hirdette meg a Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést a HBLF. A kitüntetésre bármelyik itthon működő hazai vagy globális cég pályázhat; elnyerése nagyban segítheti a jelentkezőket abban, hogy tovább erősítsék a munkáltatói márkájukat, valamint fejlesszék a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) folyamataikat.
„Az Európai Sokszínűségi Karta kizárólagos magyarországi képviselőjeként az esélyegyenlőséget támogató kultúra előmozdítása a HBLF tevékenységének egyik kiemelt területe. A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerés lehetőséget kínál jó gyakorlatok megosztására, a vállalatok munkáltatói márkájának építésére, továbbá segíti a felkészülést az ESG beszámolókra is”
– mondta Istenesné Solti Andrea, a HBLF Elnöke.
A pályázatokat az EY objektív kritériumrendszere alapján értékelik, így figyelembe veszik többek között a foglalkoztatott férfiak és nők arányát és fizetésbeli különbségeit, valamint a társaság stratégiáját a sokszínű (nem, kor, kulturális háttér, stb. szempontjából) és elfogadó munkahely kialakításához.
„A sokszínű és méltányos vállalati kultúra kialakítása évek óta stratégiai kérdés a szervezetek életében, hiszen a társadalmi hasznosságán túl versenyelőnyt is jelent számukra. Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen fontos kezdeményezést tudunk szakmailag támogatni.
– hangsúlyozta Farkas Margit, az EY Partnere.
A befogadó és egyenlő esélyeket biztosító cégek ráadásul könnyebben vonzzák magukhoz és tartják meg a tehetséges munkavállalókat, valamint a különböző nézőpontok szinergiáját is a hasznukra tudják fordítani az üzleti életben”
– tette hozzá.
A pályázatot 2024. május 31-ig nyújthatják be a jelentkezők.
Kapcsolódó cikkeink
Az ESG nem kampány, hanem stratégia – A fenntarthatóság új arca a vállalati kommunikációban
A környezeti, társadalmi és irányítási szempontok – azaz az ESG…
Tovább olvasom >Tavaszi átalakulás az állami támogatások egy fontos rendszerében: így változhatnak a szabályok
Jelentős változáson mehet keresztül idén tavasszal az egyedi kormánydöntés alapján…
Tovább olvasom >NAV-ellenőrzések 2025: ki kerül a fókuszba?
A bizalmi vagyonkezelők, az élelmiszeripari vállalkozások transzferárazása és a globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >