Egyedülálló, objektív mutatókon alapuló pályázat indul: megnyílt a HBLF Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerés pályázati időszaka
A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó vállalati kultúra és esélyegyenlőség megteremtéséhez. A HBLF kezdeményezésének célja, hogy kiemelje a területen látványos eredményeket elérő vállalatokat és példát mutasson az üzleti szereplők számára.
Idén első alkalommal hirdette meg a Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést a HBLF. A kitüntetésre bármelyik itthon működő hazai vagy globális cég pályázhat; elnyerése nagyban segítheti a jelentkezőket abban, hogy tovább erősítsék a munkáltatói márkájukat, valamint fejlesszék a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) folyamataikat.
„Az Európai Sokszínűségi Karta kizárólagos magyarországi képviselőjeként az esélyegyenlőséget támogató kultúra előmozdítása a HBLF tevékenységének egyik kiemelt területe. A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerés lehetőséget kínál jó gyakorlatok megosztására, a vállalatok munkáltatói márkájának építésére, továbbá segíti a felkészülést az ESG beszámolókra is”
– mondta Istenesné Solti Andrea, a HBLF Elnöke.
A pályázatokat az EY objektív kritériumrendszere alapján értékelik, így figyelembe veszik többek között a foglalkoztatott férfiak és nők arányát és fizetésbeli különbségeit, valamint a társaság stratégiáját a sokszínű (nem, kor, kulturális háttér, stb. szempontjából) és elfogadó munkahely kialakításához.
„A sokszínű és méltányos vállalati kultúra kialakítása évek óta stratégiai kérdés a szervezetek életében, hiszen a társadalmi hasznosságán túl versenyelőnyt is jelent számukra. Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen fontos kezdeményezést tudunk szakmailag támogatni.
– hangsúlyozta Farkas Margit, az EY Partnere.
A befogadó és egyenlő esélyeket biztosító cégek ráadásul könnyebben vonzzák magukhoz és tartják meg a tehetséges munkavállalókat, valamint a különböző nézőpontok szinergiáját is a hasznukra tudják fordítani az üzleti életben”
– tette hozzá.
A pályázatot 2024. május 31-ig nyújthatják be a jelentkezők.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi csúcson a magyar M&A-piac
Rekordértéket ért el tavaly a hazai tranzakciós piac – derül…
Tovább olvasom >EY: Kiveszőben a márkahűség – szinte csak az ár-értékarány számít
Világszerte aggódnak a vevők az egyre emelkedő megélhetési költségek miatt,…
Tovább olvasom >A versenyképesség került előtérbe a fenntarthatósággal szemben az EU-ban?
Az Európai Unió fenntarthatósági (ESG) célkitűzései kiemelt prioritások voltak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >