Egyedi, személyes ajándék a Rossmanntól
Különleges és egyedülálló ajándékötlettel rukkol elő az idei szezonban a 20 éves Rossmann. November végétől a Rossmann rajongói Facebook-oldalán több saját márkás termék, folyékony szappan és tusfürdő címkéjét a fogyasztók maguk tervezhetik újra.
A facebookos applikáció a címke megtervezésére egy sokoldalú szerkesztőfelületet kínál, a vásárló a tervezésnél használhatja saját fotóját, vagy a felkínált tematikus minták és formák bármelyikét. Rákerülhet így például egy családi fotó, kedves, névre szóló szavakkal, vagy éppen a fürdőszoba csempemintázata is. A lehetőségeknek csak a vásárlók kreativitása szab határt.
A beküldött egyedi tervezésű dizájnokat a Rossmann 5-6 munkanap alatt elkészíti, majd a vevők által kiválasztott drogériába szállítja névre csomagolva. Mivel az így elkészült, különleges adagolókhoz utántöltő is kapható, így ezek a folyékony szappanok és tusfürdők hosszú ideig díszíthetik fürdőszobánkat.
– A termékek egyedi dizájnnal való ellátásának lehetősége újfajta élményt ad az erre fogékony vevőinknek, így hozzájárul a vásárlói elégedettség fokozásához, valamint a Rossmannhoz való kötődés és lojalitás építéséhez – vallja Flórián László, a Rossmann Drogéria és Parfüméria ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fokozódik az utazási kedv, de még nem az igazi
Bár fokozódik a középkorú magyarok utazási kedve, a tavalyelőtti mélypontot megelőző…
Tovább olvasom >Átláthatóbb árak az Airbnb-n: globálisan bevezetik a teljes költséget mutató rendszert
Mostantól világszerte minden felhasználó számára alapértelmezetté válik az Airbnb-n a…
Tovább olvasom >