Egyedi prémium Ellehammer bőröndök a SPAR legújabb hűségakciójában
Idén tavasszal az utazásé a főszerep a SPAR legújabb hűségakciójában! A május 21-én indult promóció keretében a nagy múltú dán prémiummárka, az Ellehammer egyedi bőröndjei, táskái és kiegészítői vásárolhatóak meg akár 74%-os kedvezménnyel, hiszen a gondtalan utazás elmaradhatatlan kelléke a megbízható, strapabíró, sokoldalú és nem utolsósorban szemrevaló, formatervezett bőrönd!
Május 21-én indult a SPAR legújabb hűségakciója, az Ellehammer promóció, melynek keretében a vásárlók szeptember 9-ig gyűjthetik a pontokat valamennyi SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR Partner és SPAR Market áruházban, hogy kedvezményes áron juthassanak hozzá az egyedi, kizárólag az áruházláncnál elérhető bőröndökhöz és táskákhoz.
2015. első hónapjaiban minden eddiginél nagyobb forgalom volt a Budapest Airport termináljain és ez a növekedés a nyár közeledtével tovább folytatódik. A SPAR számára mindig is fontos volt, hogy a hűségakciókban kínált termékeivel valóban a vásárlók kedvében járjon, márpedig az utazási kedv fellendülése az áruházlánc célcsoportjában is kimutatható, csak úgy mint az állandó igény a tartós és magas minőségű termékek iránt.
Az Ellehammer hűségakció a szokásos menet szerint zajlik, a vásárlóknak mindössze annyit kell tenniük, hogy a pontgyűjtő füzetbe beragasztják a minden elköltött 1000 Ft után járó pontjaikat. Ezt követően a 25 vagy 30 db pontot tartalmazó füzetet leadva kedvezményesen megvásárolhatják a 9 féle exkluzív Ellehammer termék – köztük görgős bőrönd, keményfedelű bőrönd, utazótáska, laptoptáska és kiegészítők – egyikét.
A hűségakció további részletei:www.sparhuseg.hu
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >