Egyedi nyereményjáték a Tchibótól
Október 15-től új országos promóciót indított a Tchibo Budapest Kft. A fogyasztók a Tchibo Family kávé vonalkódjainak gyűjtésével megnyerhetik az 50 családi üdülés egyikét. Mégpedig annyi kényeztető napot Magyarország első családbarát szállodájában, amennyi Tchibo Family vonalkódot egy borítékban beküldenek a promóciós időszakban. A nyereményjátékban az összes Tchibo Family kávé részt vesz.A nyereményjáték egyedisége, hogy a fogyasztó dönti el, hány napig szeretné lógatni a lábát családjával az alsópáhoki Kolping Hotelben. Ráadásul a Tchibo a beküldött vonalkódok mellé egy éjszakát ajándékba ad! 10 héten át heti 5 családi nyaralás talál így gazdára.
A promóció leírása megtalálható az akciós borítékokon, amelyek országszerte kihelyezésre kerülnek az üzletekben. Novemberben – displayprogram keretében – különlegesen dekorált másodlagos kihelyezéseken is feltűnik a nyereményjáték. A Tchibo Family termékeken promóciós matrica is felhívja a figyelmet a játékra, a részletes játékszabályzat pedig a www.tchibo.hu oldalon olvasható. A promóció partnere a Sláger Rádió.
A 2008-ra is átnyúló országos fogyasztói promóció jelentős marketingtámogatással párosulva nagymértékben hozzájárul az üzletek forgalomnövekedéséhez; az egyedi mechanizmusnak köszönhetően a kávévásárlók valóban motiváltakká válnak, hogy minél több Tchibo Familyt vegyenek le a polcról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >