Egyedi nyereményjáték a Tchibótól

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 10. 31. 08:00

Október 15-től új országos promóciót indított a Tchibo Budapest Kft. A fogyasztók a Tchibo Family kávé vonalkódjainak gyűjtésével megnyerhetik az 50 családi üdülés egyikét. Mégpedig annyi kényeztető napot Magyarország első családbarát szállodájában, amennyi Tchibo Family vonalkódot egy borítékban beküldenek a promóciós időszakban. A nyereményjátékban az összes Tchibo Family kávé részt vesz.A nyereményjáték egyedisége, hogy a fogyasztó dönti el, hány napig szeretné lógatni a lábát családjával az alsópáhoki Kolping Hotelben. Ráadásul a Tchibo a beküldött vonalkódok mellé egy éjszakát ajándékba ad! 10 héten át heti 5 családi nyaralás talál így gazdára.
A promóció leírása megtalálható az akciós borítékokon, amelyek országszerte kihelyezésre kerülnek az üzletekben. Novemberben – displayprogram keretében – különlegesen dekorált másodlagos kihelyezéseken is feltűnik a nyereményjáték. A Tchibo Family termékeken promóciós matrica is felhívja a figyelmet a játékra, a részletes játékszabályzat pedig a www.tchibo.hu oldalon olvasható. A promóció partnere a Sláger Rádió.
A 2008-ra is átnyúló országos fogyasztói promóció jelentős marketingtámogatással párosulva nagymértékben hozzájárul az üzletek forgalomnövekedéséhez; az egyedi mechanizmusnak köszönhetően a kávévásárlók valóban motiváltakká válnak, hogy minél több Tchibo Familyt vegyenek le a polcról.

Kapcsolódó cikkeink