Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a Mango az Allee-ban. A márka az Allee nyitása óta jelen van a bevásárlóközpontban, a nagyobb területen újranyitott bolt az első hazánkban, amely a spanyol hangulatot idéző belsőépítészeti megoldásokkal került kialakításra. A kávé, a minőségi ruházati és háztartási termékek iránt érdeklő vásárlókat pedig a Mango üzlettel szemközti oldalon a Tchibo legújabb egysége várja.
A Tchibo története 1949-ben kezdődött, de rövid időn belül Németországban a legkeresettebb kávémárka lett, számos üzletet nyitottak. A széles kávéválaszték idővel exkluzív háztartási, lakásdekorációs és ruházati választékkal bővült. Mára már több, mint 1000 üzletük működik világszerte, Magyarországon a legújabb, 137 m2-es egységük az Allee-ban nyitott meg. “A márkanév garancia a minőségre, a megbízhatóságra és a pozitív vásárlási élményre. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy üzleteink között a Tchibo is helyet kapjon. Mivel nem hagyományos kávézóként működik, hanem a helyben fogyasztható vagy megvásárolható kávé mellett hetente megújuló háztartási és ruházati termékeket is kínál, különleges élményt nyújt a vásárlóknak. Bízunk benne, hogy ez a sokszínűség és újdonság-élmény hozzájárul ahhoz, hogy sokan rendszeresen visszatérjenek a nálunk található üzletbe” – emeli ki Juhász András, az Allee Center menedzsere. A Tchibo egyedisége a hármas kínálatban, a kávébárban, a prémium kávé- és a minden hétfőn megújuló termékkínálatban rejlik.
A Mango továbbra is az Allee földszintjén, de a bevásárlóközpont másik folyosóján várja a vásárlókat, immár egy tágasabb üzlethelyiségben. A 334 m²-es üzlet a márka megújult koncepciója szerint készült, ez az első ilyen kialakítású Mango üzlet Magyarországon. A mediterrán, spanyol hangulatot idéző térben boltívek, természetes fa bútorok és látványos tükör megoldások teremtik meg az egyedi atmoszférát. Az üzlet belső dizájnjának megújítása az első lépés a márka azon törekvésében, hogy közelebb kerüljön a high-fashion világhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban
Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban, az új rendszer rendszám…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >