Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a Mango az Allee-ban. A márka az Allee nyitása óta jelen van a bevásárlóközpontban, a nagyobb területen újranyitott bolt az első hazánkban, amely a spanyol hangulatot idéző belsőépítészeti megoldásokkal került kialakításra. A kávé, a minőségi ruházati és háztartási termékek iránt érdeklő vásárlókat pedig a Mango üzlettel szemközti oldalon a Tchibo legújabb egysége várja.
A Tchibo története 1949-ben kezdődött, de rövid időn belül Németországban a legkeresettebb kávémárka lett, számos üzletet nyitottak. A széles kávéválaszték idővel exkluzív háztartási, lakásdekorációs és ruházati választékkal bővült. Mára már több, mint 1000 üzletük működik világszerte, Magyarországon a legújabb, 137 m2-es egységük az Allee-ban nyitott meg. “A márkanév garancia a minőségre, a megbízhatóságra és a pozitív vásárlási élményre. Ezért is tartottuk fontosnak, hogy üzleteink között a Tchibo is helyet kapjon. Mivel nem hagyományos kávézóként működik, hanem a helyben fogyasztható vagy megvásárolható kávé mellett hetente megújuló háztartási és ruházati termékeket is kínál, különleges élményt nyújt a vásárlóknak. Bízunk benne, hogy ez a sokszínűség és újdonság-élmény hozzájárul ahhoz, hogy sokan rendszeresen visszatérjenek a nálunk található üzletbe” – emeli ki Juhász András, az Allee Center menedzsere. A Tchibo egyedisége a hármas kínálatban, a kávébárban, a prémium kávé- és a minden hétfőn megújuló termékkínálatban rejlik.
A Mango továbbra is az Allee földszintjén, de a bevásárlóközpont másik folyosóján várja a vásárlókat, immár egy tágasabb üzlethelyiségben. A 334 m²-es üzlet a márka megújult koncepciója szerint készült, ez az első ilyen kialakítású Mango üzlet Magyarországon. A mediterrán, spanyol hangulatot idéző térben boltívek, természetes fa bútorok és látványos tükör megoldások teremtik meg az egyedi atmoszférát. Az üzlet belső dizájnjának megújítása az első lépés a márka azon törekvésében, hogy közelebb kerüljön a high-fashion világhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Holografikus autóbemutatóval debütált a HOLOBOX az Allee-ban
Holografikus kijelzőn mutatja be új modelljét a Mercedes-Benz: az Allee…
Tovább olvasom >Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >