Egyedi hangot keres a Lidl skóciai önkiszolgáló pénztáraihoz
A Lidl közel 3 millió fontot fordít arra, hogy önkiszolgáló pénztárakat telepítsen minden egyes üzletébe Skócia-szerte azzal a céllal, hogy még kényelmesebbé tegye a vásárlást. A tervek szerint az új pénztárak őszre lesznek elérhetőek.
Az üzletlánc ezzel párhuzamosan országos kampányt indított: egyedi skót hangot keres az új gépekhez. Az ötlet a vásárlói élmény személyessé tételét szolgálja – a szerencsés kiválasztott hangja szól majd például a „csomagolási területen” megszólaló automata üzenetekben – adta közre a Lidl közleményében.
A pályázók helyszíni stúdióbuszban jelentkezhetnek Glasgow, Edinburgh, Dundee, Aberdeen és Inverness üzleteiben, vagy akár WhatsAppon keresztül is küldhetnek be hangmintát. A győztes 500 font értékű Lidl vásárlási utalványt kap, és hangja országszerte hallható lesz a pénztáraknál.
A Lidl hangsúlyozta: nem szüntetik meg az élő pénztárakat, csupán választási lehetőséget kínálnak arra hivatkozva, hogy a vásárló 81%-a szeretne választani az önkiszolgáló és a hagyományos kasszák között.
A vállalat azt is jelezte, hogy az új rendszer és a vásárlók támogatására az eddigieknél több dolgozót képeznek, és elkötelezettek a vásárlói élmény folyamatos fejlesztése mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >