XIXO: új prémium magyar márka a HELL Energytől
A sikeres próbaüzemet követően 2013 tavaszán indult el a minőségi PET palackos termékcsalád, a XIXO üdítőitalok gyártása a HELL ENERGY szikszói üzemében, a csúcstechnológiát képviselő, új gépsoron. A jeges teákból, limonádékból és ízesített vizekből álló versenyképes, prémium magyar termékek a minőség és egyedi ízek védjegyével kívánják színesíteni a hazai – többnyire multinacionlis cégek által uralt – üdítőital piacot. A teljes portfolió szigorú minőségellenőrzésen átesett, válogatott és elsőrangú alapanyagokból, természetes ásványvíz felhasználásával készül, mesterséges színezéket nem tartalmaz, hosszú minőség-megőrzési idő pedig passztőrözéssel biztosított. A XIXO üdítők májustól az összes nagyobb szuper- és hipermarket, valamint hazai üzletlánc polcain megtalálhatók.
Ahogyan arról korábban már beszámoltak, tavaly nyáron a HELL ENERGY Magyarország legmodernebb PET töltősorának telepítését kezdte meg, tovább bővítve beruházását a Szikszói Kistérségben. A XIXO üdítőitalok gyártása a palackozás- és csomagolástechnikában világelső, német Krones cégtől vásárolt, PET gyártósoron történik, ahol a palackfúvó és töltőgép mono block rendszerben épült, így biztosítva, hogy sem a palack, sem pedig az üdítő ne szennyeződhessen a gyártás során. A XIXO védjegyek és a XIXO Quality megjelölés kiemelten magas minőséget garantál, mivel a legkiválóbb alapanyagokból, 200 méter mélyről feltörő ásványvíz felhasználásával, Európa egyik legmodernebb palackozóüzemében készülnek a termékek. Az italokat hipermodern gépsoron, úgynevezett aszeptikus térben palackozzák, az élelmiszeripari termékekre vonatkozó legmagasabb szintű – FSSC 22000 – minőségbiztonsági szabvány maximális betartásával.
A XIXO üdítőitalok azon egészségtudatos fogyasztók számára készülnek, akik odafigyelnek a változatos és tudatos napi folyadékbevitelre, és a minőséget ugyanúgy fontosnak tartják, mint az egyedi, harmonikus ízvilágot. A cukor és aszpartám, valamint tartósítószer hozzáadása nélkül készülő XIXO Limonádé és XIXO Water kiválóan alkalmasak a folyadék pótlására akár a cukorbetegek és diétázók számára is, hiszen energiatartalmúk kevesebb, mint 1 kalória/100 ml.
A XIXO márka bevezetését nagyszabású, 360 fokos marketing és kommunikációs kampány kíséri: a televíziós reklám- és miniprogram filmek mellett, print- online és közterületi kampány és jótékony célt szolgáló PR aktivitás is indul. Számos áruházban és tavaszi rendezvényen kóstolhatják majd meg az új termékeket a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >