Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve tűnt el a képernyőről. Az RTL Cápák című műsorának producereként azonban máig televíziózással foglalkozik. Az ismert tv-s szakemberrel beszélgetett Krizsó Szilvia a FutureTalks, a Trade magazin üzleti podcastsorozatának legutóbbi adásában.
Máté Krisztina így mesélt jelenlegi munkájáról: „Bár tanítok is egyetemi docensként, azt kell mondanom, hogy én mindig tv-s maradok. A jelenlegi munkámban (a Cápák című műsor producere) is hasznosítom az elmúlt 30 évben szerzett televíziós tapasztalatot. A produceri munka összetettsége számomra jutalomjáték, hiszen egy csomó helyzetben tudom, hogy mi a megoldás. A Cápák egy nemzetközi szinten is igen sikeres, több évadot megélt ecopoly, amelynek kapcsán rengeteg üzletemberrel beszélgettem Magyarországon. Igazán azt élvezem, hogy ezzel a műsorral kicsit sikerül az üzleti kultúrát befolyásolni itthon. A nézők is szeretik, és olyan célközönséget is a képernyő elé ültet, akiket más tv-s műsorok nem érnek el.
”
Mindemellett Máté Krisztina büszke arra, hogy a tv-zésnél is fontosabb számára a családja. A képernyőre emiatt nem is vágyik vissza, hiszen a jelenlegi munkája mellett a gyerekeivel is tud foglalkozni. A tv-s producer hozzátette: „Szerintem nincs olyan, hogy a karrier fölülírja a családi életet, hiszen mi magunk döntjük el, hogy mi a fontosabb. Nekem a család és a gyerekek.”
Ha kíváncsi arra, hogy még mi vár a Cápák nézőire, illetve Máté Krisztina hogyan képzeli el a jövő televíziózását, akkor nézze meg a FutureTalks podcast Krizsó Szilviával legújabb adását és iratkozzon fel csatornánkra! FELIRATKOZÁS ITT!
A FutureTalks podcastban mindig a jövőről beszélgetünk meghívott vendégeinkkel, olyan témák kerülnek szóba, amelyek jelentősen befolyáolhatják a hazai gazdasági életet és mindannyiunk hétköznapjait. Kéthetente hétfő esténként 8 órakor újabb és újabb adások várják a nézőket.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Franciaországban lassult az éves infláció júniusban
Franciaországban 2,2 százalékra mérséklődött az éves fogyasztói áremelkedés mértéke júniusban…
Tovább olvasom >MONEY.HU: Optimisták a magyarok az anyagi helyzetüket illetően
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) legfrissebb negyedéves lakossági felmérése szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >