Egy stresszes akció: a Nivea a Human Telex új ügyfele
A Nivea márka Stress Protect dezodorainak bevezetését támogató hazai sampling kampányt a cseh és a szlovák piacon is megvalósítják. A tendernyertes Human Telex Reklámügynökség először dolgozott a Beiersdorffal.
Meghívásos tenderen nyerte el a Beiersdorf megbízását a Human Telex Reklámügynökség. A cég új terméke, a Nivea Stress Protect dezodorok bevezetését országos termékminta osztással egybekötött hosztesz promócióval támogatta.
A kampány az érzelmi stressz által kiváltott kellemetlen hatások elleni védekezés lehetőségére hívta fel a figyelmet. Ezért a 4 hetes, országos promóció olyan helyszíneken – irodaházak, egyetemi campusok területén – zajlott, ahol az emberek eleve ebben a szituációban vannak: reggel munkába sietnek, az egyetemisták vizsgára készülnek. A közterületeken viszont maga a hosztesz „kommandó” hozta helyzetbe a fogyasztókat, többen is körbevették őket, hogy aztán egy teszt segítségével rögtön leellenőrizhessék a stressz szintjüket.
A promóterek ruházatát többek között egy egyedi, a termékmintákkal megtöltött „tölténytár” alkotta, amelyet – a mechanizmussal együtt – a cseh és szlovák piaci bevezetésnél is alkalmaznak.
A Human Telex Reklámügynökség első alkalommal dolgozott a Nivea márkának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >