Egy régi-új siker

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 10. 01. 01:11

– Viszonylag könnyű helyzetben voltunk, hiszen a rendszerváltás előtt már jól ismert Ararat konyak a 40 év felettiek között szinte száz százalékosan ismert volt, erre építve piacfelmérés nélkül kezdhettük meg az újrabevezetését. Ezzel együtt is, a konyak (brandy) szóval kapcsolatban hazánkban erős újratervezésre volt szükség – állítja dr. Fehér Ágnes, az italt forgalmazó WellKomm Kft. marketingért felelős munkatársa.

Fehér Ágnes Ararat_opt

Az Ararat kategóriájában és minőségében egyedi értékeket képvisel, ízét meghatározza az örményországi évi 300 nap és a kaukázusi tölgyfahordók hatása. Ár-érték aránya kiváló – ebben rejlik valódi piaci ereje. Magyarországon a márka 3 évestől a 20 éves változatig kapható, jelenleg elsősorban az egyedi mintaüzlet-hálózatban, illetve a 3 és 5 évesek hamarosan megjelenhetnek az áruházláncokban is.

A brandyk összetett ízvilágának élvezetére meg kell érni, 30 éves kor alatt szinte nem állnak jól a kézben. Többek között ez az oka, hogy a fiatalabbak elsősorban koktélok formájában kedvelik; az Ararat főként tejszín és gyümölcslé alapú, illetve a gyömbéres kevert italok remek alapanyaga lehet. Markáns jellege miatt először talán nehezebb vele dolgozni, a „lényegét” megismerve azonban komoly sikert arathat a bártender, ha eltalálja a megfelelő arányokat. A cél tehát mind fogyasztói, mind on-trade vonalon a termék egyediségének és minőségének érzékeltetése. Ennek megfelelően kommunikációs tevékenységük részeként színvonalas rendezvényeken, illetve mind gyakrabban a privát, meghatározott üzleti körnek szervezett esteken vesznek részt.

Kapcsolódó cikkeink