Egy órán belüli házhoz szállítással kísérletezik az Amazon az Egyesült Királyságban
Európai országban is teszteli már az Amazon a Prime Air drónnal történő kiszállítás életképességét.
Az e-kereskedelmi óriás egyike annak a hat szervezetnek, amelyek részt vesznek az Egyesült Királyság polgári légiközlekedési hatósága által végzett új kísérletekben, amelyek célja a drónok használatának tesztelése a kiszállításban, az infrastruktúra ellenőrzésében, a sürgősségi szolgáltatásokban és a távoli helyszínekre történő repülésekben. Az Amazon 2016-ban már tesztelte a drónos kiszállítást Nagy-Britanniában, de abban a projektben a kísérleti szakaszon nem jutott túl.
A szabályozó hatóság azért választotta a teszteket, hogy az segítsen integrálni az üzemeltetőjük látótávolságán (BVLOS) kívül repülő drónokat az Egyesült Királyság légterébe. A BVLOS repüléseket olyan távolságban végzik majd, ahol a pilóta nem látja a drónt.
A tesztek során biztonsági adatokat is gyűjtenek, például arról, hogy miként észlelik a drónok és hogyan kerülik ki a többi légi járművet, és milyen elektronikus jeleket tudnak küldeni, hogy a légteret használók és a légiforgalmi irányítás számára láthatóvá váljanak.
A tesztelés megkezdéséhez további kormányzati jóváhagyásokra lesz szükség. Az új próbaüzemek a szabályozó hatóság szélesebb körű légtérmodernizációs stratégiájának részeként segítenek majd arra vonatkozóan is terveket kidolgozni, hogyan lehet a drónokat biztonságosan integrálni más légtérhasználókkal.
Az Amazon azt is közölte, hogy 2024 végével bezárólag elindítja a drónos házhoz szállítást Olaszországban.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >